رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس:

بانک اطلاعاتی شهدای دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس تدوین می‌شود

«محمد جامعی» از تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی شهدای دانشگاه فنی و حرفه‌ای این استان خبرداد و گفت: تاکنون بیش از 15 شهید این دانشگاه شناسایی شده است.
کد خبر: ۳۷۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸ - 16December 2019

بانک اطلاعاتی شهدای دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس تدوین می شودبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «محمدجامعی» رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس امروز دوشنبه 25 آذر در مراسم یادواره سردار شهید «ولی نوری» و شهدای دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس که در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر مراحل مقدماتی تهیه بانک اطلاعاتی شهدای این دانشگاه در دست اقدام است که امیدواریم تا دهه فجر همزمان با افتتاح مجتمع فرهنگی، مذهبی شهدای دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس که در دانشکده شهید باهنر شیراز ساخته شده تکمیل و رونمایی شود.

جامعی بیان کرد: در این بانک اطلاعاتی علاوه بر شهدای دانشجو شهدای کارمند نیز شناسایی می شود تا در طول سال یادواره ای ویژه این عزیزان گرفته و یاد و خاطره آنان گرامی داشته شود.

وی با قدردانی از عوامل برگزاری یادواره شهید سردار ولی نوری به ویژه معاونت فرهنگی و دانشجویی و همچنین بسیج دانشجویی بیان کرد: آنچه امروز از اهمیت بالایی به شمار می رود نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان است.

رئیس دانشکده شهید باهنر شیراز گفت: در این دانشگاه توجه به برنامه های فرهنگی همواره یک اصل بوده است و از اهمیت بالایی در برنامه‌های مختلف به شمار می رود که با توجه به مشکلات موجود نیز دوچندان می‌شود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس نیز در این مراسم اظهار داشت: خوشبختانه مراسمی در شان برای شهید سردار ولی نوری، شهید گمنام و همچنین شهدای دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد که نشان از خلوص بچه های بسیج و مسئولان دانشگاه و نیت خیری است که آنها دنبال کردند.

وی در مورد بانک اطلاعاتی شهدای دانشجوی استان نیز گفت: بسیج دانشجویی در تهیه بانک اطلاعاتی شهدای دانشجوی سراسر استان آماده هرگونه همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز مختلف آموزشی استان است تا هر دانشگاه اطلاعات دانشجویان شهید خود بروزرسانی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار