فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

تبیین فرهنگ ایثار و شهادت از مکانیزم‌های دفاعی مکتب اسلام است

سردار «علی رزمجو» گفت: تبیین و شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت از مکانیزم‌های دفاعی مکتب اسلام برای مسلح کردن اقشار مختلف مردم با وفا در برابر هجوم بی‌رحمانه دشمنان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۷۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ - 16December 2019

 تبیین فرهنگ ایثار و شهادت از مکانیزم های دفاعی مکتب اسلام است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» شامگاه دوشنبه‌ در یادواره سرداران و ۸۵ شهید شهرستان دیلم با بیان اینکه در ایام حساسی از انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: در این دوره جدید شاهد رشد، شکوفایی و بالندگی در کنار عزت و اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی در مسیر منشور گام دوم انقلاب قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه ارزش‌هایی که شهدای والامقام، آزادگان قهرمان در زندان‌های رژیم بعث عراق و جانبازان تقدیم به انقلاب کرده‌اند بر اساس ایثار، فداکاری، جهاد، ایمان، شهادت و ولایتمداری مورد توجه خاص این فرهنگ بوده است، گفت: تبیین و شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت از مکانیزم‌های دفاعی مکتب اسلام برای مسلح کردن اقشار مختلف مردم با وفا در برابر هجوم بی رحمانه دشمنان انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: شهدا در صحنه کارزار دفاع از دین و انقلاب اسلامی حضوری حماسی پیدا کرده و با جان و مال در این عرصه سر از پا نمی شناختند.

وی با بیان اینکه هر کس ارتباطاتش با خدا، ائمه و شهیدان راه خدا برقرار باشد خداوند عزت روزافزون در زندگی شخصی و شغلی همراه با نعمات فراوان برای این افراد و جامعه ارزانی می‌کند، افزود: اگر پیام‌ها و وصیتنامه های شهدا به عنوان گنجینه‌های انقلاب مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد مشخص می‌شود که این آثار منبع مهمی برای شناخت اقشار گوناگون در مسئولیت های مختلف می تواند، قرار گیرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: اصولی ترین عنصر ذاتی شهید، معنویت اوست که جامعه را در مسیر و هدایت جهاد فی سبیل الله قرار می دهد.

وی عنوان کرد: وجود دو هزار و ۱۲۱ شهید در استان بوشهر به تناسب جمعیت این استان در دوران دفاع مقدس، آمار قابل توجهی است که با وصیتنامه ها و پیام هایشان می توانند ما را به سمت قله های فضلیت و شرافت هدایت کنند.

رزمجو اظهار داشت: شهدا در فرآیند طولانی و شرایط سخت جنگ رشد کرده و سپس به اوج کرامت انسانی که همان شهادت است رسیده اند اما تکلیف همه ما در مقابل دفاع از خون این افراد و ارزش هایی که برای ما ارمغان آورده‌اند، بسیار سنگین است.

وی با اشاره به هماهنگی های لازم با مقامات استانی و کشوری برای برگزاری کنگره سرداران و دو هزار و ۱۲۱ شهید استان بوشهر تصریح کرد: در اوآخر سال ۹۶ پس از این هماهنگی ها، عملا اجرای این کنگره برای نیمه دوم سال ۹۸ برنامه ریزی شد.

رزمجو گفت: یکی از اصولی ترین سیاست های اجرایی یادواره شهدا در سطح شهرستان ها و مرکز استان این بوده که در مراسم شهدا هیچ حرکت سیاسی با هر گونه سلایق فکری انجام نشود و فضا برای هر گونه سوء استفاده مسدود کرده ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار