امام جمعه دیلم:

دمیدن روحیه انقلابی به کالبد جامعه از مهمترین هدف برگزاری یادواره شهدا است

حجت‌الاسلام «محمود اسدی» گفت: مهمترین هدف برگزاری یادواره شهدا، دمیدن روحیه انقلابی به کالبد جامعه و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۳۷۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲ - 16December 2019

دمیدن روحیه انقلابی به کالبد جامعه از مهمترین هدف برگزاری یادواره شهدا

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمود اسدی» امام جمعه دیلم شامگاه دوشنبه‌ در یادواره سرداران و ۸۵ شهید شهرستان دیلم با بیان اینکه شهرستان دیلم محل عبور محل همه رزمندگان استان بوشهر به مناطق جنگی و عملیاتی در دوان دفاع مقدس بوده است، اظهار داشت: برخی از این رزمندگان اسلام جان خود را در راه خدا تقدیم کرده و برخی نیز ماندگار شدند تا پیام شهدا را به نسل‌های بعد منتقل کنند.

امام جمعه شهرستان دیلم با اشاره به اینکه هدف شهدا و رزمندگان زنده نگه داشتن راه و دین خدا بوده و در آن تردیدی نداشته‌اند، افزود: شهدا مصداق شعار الهی هستند که راه خدا را زنده نگه داشته و در این راه جزء انجام تکلیف چیزی را نشناختند.

وی عنوان کرد: حضور گسترده مردم دیلم در یادواره شهدای این شهرستان برای قدردانی از شهدا و خانواده های معظم آنهاست تا این پیام را منتقل کنند که ادامه دهنده راه آنها هستند.

امام جمعه شهرستان دیلم با اعلام این که شهدا بر گردن همه مردم حق دارند، بیان کرد: مهمترین هدف برگزاری یادواره شهدا، دمیدن روحیه انقلابی به کالبد جامعه و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار