مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران:

آقازاده‌های واقعی شهدا هستند

سردار «عظیم ابراهیم پور» گفت: آقازاده‌های واقعی شهدای دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت هستند که جزء اعتلای نظام و انقلاب هیچ هدفی را دنبال نمی‌کردند.
کد خبر: ۳۷۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶ - 16December 2019

آقازاده های واقعی شهدا هستند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «عظیم ابراهیم پور» مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران شامگاه دوشنبه در یادواره سرداران و ۸۵ شهید شهرستان دیلم اظهار داشت: شرمنده خانواده شهدا هستیم که نتوانسته‎ایم طی 40 سال گذشته آن گونه که شایسته مقام فرزندان آنها بوده، تکریمشان کنیم.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در چهل و یکمین سال انقلاب قرار داریم که طی آن انواع امان نامه ها به نام قدرت، شهوت، ثروت، مدرک، شهرت، حقوق نجومی و اختلاس به عده‌ای رسید که هر کدام خود را به نوعی ذی حق دانستند. 

وی در ادامه افزود: این افراد خود را برتر از دیگران دانسته و به نوعی آقازاده دیدند در حالی که آقازاده های واقعی شهدای دوران انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت هستند که جزء اعتلای نظام و انقلاب هیچ هدفی را دنبال نمی کردند. 

ابراهیم پور افزود: اگر طی این چهل و یک سال شاهد پیروزی های فراوان کشورمان در جبهه های مختلف بر علیه توطئه های جهان استکبار هستیم به دلیل نگاه خاصی است که خداوند به حرمت خون شهدا و رزمندگان صدیق اسلام به ما ارزانی کرده است.

وی تصریح کرد: ۵۲ کودتا در دوران انقلاب، ترورهای کور دهه ۶۰، جنگ تحمیلی ۳۶ کشور به سردستگی آمریکا توسط صدام بر علیه ما و فتنه های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ همگی در حالی بر علیه ملت ایران توسط استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها ایجاد شد که همه آنها با عنایت خداوند و حضور مردم انقلابی ایران اسلامی یکی پس از دیگری نقش بر آب شد. 

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در تمامی دولت های پس از انقلاب خادمین و خائنین نیز بودند که به برکت خون شهدا، خداوند به این خادمین عزت و خائنین را به مردم معرفی کرد اظهار داشت: دایره انقلاب به عده خاصی محدود نیست بلکه هر کس که خالصانه به مردم خدمت کند انقلابی و هر کس که دنبال اشرافیت و حقوق نجومی باشد غیر انقلابی است.

وی با اشاره به شرایط کشور در دهه پنجم انقلاب گفت: امروز دیگر بساط چپ و راست سیاسی در جامعه برچیده شده و در بین مردم جایگاهی ندارد بلکه تفکر انقلابی و غیر انقلابی است که در جامعه خود را نشان می دهد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فتنه ۹۸ را به مانند جنگ احزاب دانست و گفت: در جنگ احزاب همه گروه های ضد اسلام در مقابل پیامبر(ص) قرار گرفتند و این فتنه، فتنه سختی است و دشمن امید دارد که با برنامه هایش بر علیه کشور و نظام تمام قد بایستند.

ابراهیم پور ادامه داد: تنها راه برچیدن این توطئه، اتحاد و وحدت و قرار گرفتن زیر خیمه ولایت است هر چند معتقدم که با عنایت خداوند و وحدت مثال زدنی مردم از این پیچ نیز به مانند پیچ های قبلی در مسیر انقلاب به سلامتی گذر خواهیم کرد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها