مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

پژوهشگران جوان به اندازه صد سال در حوزه دفاع مقدس سوژه تاثیر‌گذار دارند

سردار «محمد علیپور» گفت: اگر تا صد سال دیگر بخواهیم در مورد رخدادهای مختلف دفاع مقدس پژوهش کنیم سوژه‌های مطلوب وجود دارد.
کد خبر: ۳۷۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ - 17December 2019

تا صد سال آینده، سوژه تاثیر گذار برای پژوهشگر حوزه دفاع مقدس وجود دارد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، جلسه هم‌اندیشی با اساتید و پژوهشگران دانشگاه‌های اهواز در حوزه دفاع مقدس امروز در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک هفته پژوهش اظهار داشت: اگر تا صد سال دیگر بخواهیم در مورد رخدادهای مختلف دفاع مقدس پژوهش کنیم سوژه های مطلوب و تاثیرگذار وجود دارد.

وی افزود: شیوه مدیریت دفاع مقدس که بسیار به مدیریت بحران شباهت دارد، نقش برجسته جامعه پزشکی در شرایط خاص جنگ، اتفاقات منحصر به فرد مهندسی در برخی عملیات‌ها، نوآوری و خلاقیت بسیاری از فرماندهان و رزمندگان در برخی اتفاقات سخت و عملیات‌ها تنها گوشه‌ای از ده‌ها سوژه‌ای است که می‌توان در قالب پژوهش‌های ارزشمند و ماندگار به آنها پرداخت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: خوشبختانه تعامل خوبی با پژوهشگران استان برقرار کرده‌ایم اما در بحث تاریخ شفاهی شهرهای خوزستان و انجام دانشنامه دفاع مقدس به حضور بیشتر و بهتر پژوهشگران جوان و ارزشی نیاز داریم و اعلام می‌کنیم که در همه زمینه‌ها آماده همکاری متقابل با این قشر توانا و پژوهش محور هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها