هاشمی در صد و هشتاد و سومین جلسه شورا:

مدیریت ما دچار روزمرگی و ساده‌انگاری شده است/ باید منشأ بوی بد هوا به مردم اطلاع‌رسانی شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اتفاقات تکراری مناسبتی شده و از این جهت مدیریت ما دچار روزمرگی و ساده‌انگاری شده است؛ لذا این موضوع نیازمند آسیب‌شناسی است.
کد خبر: ۳۷۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ - 17December 2019

مدیریت ما دچار روزمرگی و ساده انگاری شده است/ باید منشا بوی بد هوا به مردم اطلاع رسانی شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در صد و هشتاد و سومین جلسه این شورا با اشاره به حوادث شهری که در هفته گذشته در تهران رخ داد، اظهار داشت: در هفته قبل شاهد چند اتفاق تکراری در سطح شهر تهران بودیم که از آن جمله می‌توان به رسیدن وضعیت آلودگی هوا به حد ناسالم، انتشار بوی نامطبوع در فضای تهران و همچنین ازدحام در برخی از ایستگاه‌های مترو و اتوبوس اشاره کرد.

وی با بیان این‌که ابتکار و اقدام ویژه‌ای از سوی مسئولان برای رفع این مشکلات انجام نشده است، گفت: این اتفاقات تکراری مناسبتی شده و از این جهت مدیریت ما دچار روزمرگی و ساده‌انگاری شده است؛ لذا این موضوع نیازمند آسیب‌شناسی است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص انتشار بوی بد در شهر تهران عنوان کرد: باید کمیسیون محیط زیست شورای شهر با سازمان مدیریت بحران، جلساتی را برگزار و نتیجه آن را اطلاع‌رسانی کند؛ هرچند که این مسئله همچنان پاس‌کاری شده و تکلیف قطعی آن مشخص نمی‌شود.

وی گفت: بوی فاضلاب در تصفیه‌خانه جنوب تهران، آرادکوه، پالایشگاه تهران و... همه این‌ها مواردی بوده که در این ارتباط گفته می‌شود؛ اما همچنان علت دقیق آن مشخص نیست که لازم است شهرداری و مدیریت بحران به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها