فخاری در جلسه شورای اسلامی شهر تهران:

شهرداری به‌جای اینکه به خودش جایزه بدهد، به توسعه حمل و نقل عمومی توجه کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران به جای اینکه به خودش جایزه بدهد، باید به توسعه حمل و نقل عمومی توجه کند، گفت: امروز وضعیت آسمان شهر تهران نقره‌ای شده و بویی با منشأیی نامشخص مردم را آزار می‌دهد، اما همچنان خبر جایزه‌ خشت طلایی هنوز در برخی از خبرگزاری‌ها مشاهده می‌شود.
کد خبر: ۳۷۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ - 17December 2019

تردید راهنمایی و رانندگی و شهرداری در اجرای طرح کاهش ترافیک تهران/ دولت باید به وظایف خود در حوزه حمل و نقل توجه کندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «الهام فخاری» عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در صد و هشتاد و سومین جلسه این شورا، در نطق پیش از دستور با بیان اینکه شهرداری تهران به جای اینکه به خودش جایزه بدهد، باید به توسعه حمل و نقل عمومی توجه کند، اظهار داشت: امروز وضعیت آسمان شهر تهران نقره‌ای شده و بویی با منشأیی نامشخص مردم را آزار می‌دهد، اما همچنان خبر جایزه‌ خشت طلایی هنوز در برخی از خبرگزاری‌ها مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز دوچرخه‌های «طرح بیدود» از سطح شهر جمع‌آوری شده‌اند، گفت: ترافیک با اجرای طرح کاهش آلودگی هوا نه‌تنها کمتر نشده، بلکه افزایش داشته است.

فخاری با بیان اینکه امروز می‌بینیم خودرو‌های شخصی با پلاک‌های مخدوش شده از کنار خودرو‌های مأموران راهنمایی و رانندگی وارد طرح ترافیک می‌شوند، افزود: راهنمایی و رانندگی به عنوان همکار نزدیک شهرداری برای کنترل وضعیت ترافیک شهر مردد شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: اختلاف‌ها بر سر اجرای طرح کاهش آلودگی هوا سبب شد که پلیس راهنمایی و رانندگی مسئولیت پیامد‌های طرح جدید را نپذیرد.

وی عنوان کرد: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته، در دو سال گذشته پروژه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک رو به جلو نبوده است.

فخاری گفت: پس از سال‌ها متأسفانه هنوز هم دولت در انجام تعهدات مالی و تأمین زیرساخت‌ها در زمینه حمل و نقل همگانی کاری از پیش نبرده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: طرح ترافیک جدید و برنامه‌هایی که معاونت حمل و نقل و ترافیک بر اجرایشان پافشاری می‌کرد، نه‌تنها گرهی از آلودگی هوای تهران و کاهش بار ترافیکی باز نکرده است، بلکه درآمد‌های شهرداری تهران را از محل عوارض طرح ترافیک هم به شدت کاهش داده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار