سردار رحیمی در جمع خبرنگاران خبر داد؛

دستگیری عاملان درگیری مسلحانه محله افسریه/ انهدام باند جعل مدارک دانشگاهی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری عاملان درگیری مسلحانه محله افسریه و انهدام باند جعل مدارک دانشگاهی و سهمیه پزشکی دانشگاه آزاد خبر داد.
کد خبر: ۳۷۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ - 17December 2019

دستگیری ۲۴۴ نفر و متلاشی کردن ۶۶ باند در طرح کاشف ۵به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح «کاشف ۵» که صبح امروز (سه‌شنبه) در پلیس آگاهی پایتخت برگزار شد، با اشاره به اینکه پنجمین مرحله طرح کاشف در سال ۹۸ توسط پلیس آگاهی و پایگاه‌های آن اجرا شد، اظهار داشت: در مجموع ۲۲۴ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار دستگیر شدند و ۶۶ باند متلاشی شد.

وی ادامه داد: ۸۱ نفر از دستگیرشدگان سارقان گوشی و سارقان مأمورنما بودند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه ۵۲ نفر از افراد دستگیر شده سارق منزل و اماکن بودند که در قالب ۱۶ باند فعالیت می‌کردند، گفت: در این مرحله از طرح کاشف نیز ۵۰ نفر از سارقان لوازم خودرو که در قالب ۱۶ باند فعالیت می‌کردند، دستگیر شدند.

سردار رحیمی با بیان اینکه در این مرحله از طرح کاشف اعضای باند چهارنفره سرقت مسلحانه دستگیر شدند، افزود: دو قاتل، سه آدم‌ربا و ۱۳ نفر از محکومانی که سابقه کیفری داشته‌اند، هم دستگیر شده‌اند.

وی در خصوص اعترافات افراد دستگیر شده عنوان کرد: تا این لحظه افراد دستگیر شده، به دو هزار و ۵۰۰ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.

انهدام باند جعل مدارک دانشگاهی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه از انهدام باند جاعلان مدارک دانشگاهی و سهمیه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: این باند ۹ نفره اقدام به فروش صندلی‌های پزشکی به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان می‌کرند.

عاملان درگیری مسلحانه محله افسریه دستگیر شدند

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری افرادی که در محله افسریه تهران اقدام به درگیری مسلحانه کرده بودند، افزود: در این طرح باند اراذل و اوباش و سارقانی که در امر توزیع مواد مخدر و سرقت مسلحانه فعالیت داشتند، متلاشی شدند.

دستگیری ۳۲ دلال بازار ارز

سردار رحیمی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس مبنی بر افزایش قیمت دلار در روز‌های گذشته و نقش دلالان بازار ارز در این زمینه گفت: در چند روز گذشته ۳۲ دلال بازار ارز دستگیر شدند.

وی با اشاره به تشکیل بانک اطلاعاتی برای ۴۰۰ دلال بازار ارز خاطرنشان کرد: ۱۰۰ نفر از دلالانی که در گذشته توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند، در زندان حضور دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار