در مراسم تکریم خانواده‌های شهدای مدافع امنیت در خبرگزاری فارس مطرح شد؛

«شهدای امنیت» پیامبران انقلاب اسلامی/ اهمیت امنیت در این برهه زمانی بیشتر جلوه‌گری می‌کند

مدیر عامل خبرگزاری فارس شهدای امنیت را پیامبران انقلاب اسلامی دانست و گفت: برنامه‌ای که دشمن در لبنان و عراق پیاده و این کشورها را دچار بحران کرده بود را سعی کردند در ایران پیاده کنند اما ایران به واسطه وجود بهترین فرزندان کشور، امنیت را برگرداند.
کد خبر: ۳۷۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ - 17December 2019

شهدای امنیت پیامبران انقلاب اسلامی/ ناکامی‌های مدیریتی امروز بذری است که ۳۰ سال پیش بنا نهاده شده استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تجلیل و تکریم خانواده‌های شهدای مدافع امنیت با حضور سردار «محمدعلی جعفری» در خبرگزاری فارس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم «پیام تیرانداز» مدیرعامل خبرگزاری فارس ضمن عرض خیر مقدم به خانواد‌های شهیدان «رضایی» و «ابراهیمی» اظهار داشت: ابتدای ماه‌جاری اتفاقات تلخی به واسطه اعتراض مردم به قیمت بنزین رخ داد؛ دشمن که از گذشته قصد ایجاد ناامنی در کشور را داشت از فرصت بهره گرفت، لذا جمعی از بهترین عزیزانمان برای حفظ امنیت کشور را از دست دادیم. برنامه‌ای که در لبنان و عراق رخ داده بود و این کشورها را دچار بحران کرده بود و سعی کردند آن را وارد ایران کنند اما ایران به واسطه وجود بهترین فرزندان کشور، امنیت را برگرداند.

وی با طرح این سوال که ایرانی که به اذعان بسیاری افراد امنیت‌ترین کشور است، چرا این امنیت را در سیستم دولتی ندارد، گفت: اهمیت امنیت وقتی تجلی پیدا می‌کند که متوجه می‌شویم ایران در کانون ناامنی‌ها قرار گرفته است، اهمیت امنیت در این مقطع بیشتر جلوه‌گری می‌کند.

مدیرعامل فارس افزود: ۳۰ سال پیش و در پایان جنگ، سیاست‌های توسعه‌ای کشور بر ریل‌های غربی بنا نهاده شد. ناکامی‌های مدیریتی امروز، بذری است که ۳۰ سال پیش بنا نهاده شد و مردم را اسیر منفت‌طلبی‌ها کردند و رسانه‌ها به‌خدمت گرفتند و پولدار شدن به ارزش تبدیل شد و انسان‌های دنیایی محترم شمرده شدند.

تیرانداز فداکاری عرصه امنیت را غیرقابل محاسبه در فضای مادی دانست و گفت: جان‌دادن برای منافع و خانواده بزرگ کشور هدف شهدای امنیت بوده است. شهدا پیامبران انقلاب اسلامی‌اند و آمده‌اند به ما تذکر بدهند تا آنجاهایی که مسیر انقلاب اشتباه رفته، به ریل برگردد.

در ادامه این برنامه «فاطمه عبادی» هنرمند برگزیده برنامه تلویزیونی «عصر جدید» متناسب با موضوع برنامه که شهدای مدافع امنیت بود، یک اثر هنری را اجرا کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها