دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با مدیرکل پست استان

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل با مدیرکل پست استان دیدار و در خصوص همکاری‌های مشترک فرهنگی گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۷۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ - 17December 2019

دیدار مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل با مدیر کل پست استان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل امروز با «محمد جوادی» مدیرکل پست استان دیدار و در خصوص همکاری‌های مشترک فرهنگی گفت‌وگو کرد.

در این دیدار واحد با اشاره به نقش پست در زمان دفاع مقدس و سختی‌ها و مشکلات خدمت‌رسانی پست به رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های آنان، از تدوین و چاپ و انتشار کتاب نقش پست و خاطرات نامه‌رسانان استان اردبیل در دفاع مقدس با همکاری و مشارکت اداره‌کل پست استان خبرداد.

واحد افزود: اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل در نظر دارد با مساعدت اداره پست و بنیاد شهید استان، بخشی را در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان به نمایش نامه‌های ارسالی از جبهه‌ها به خانواده‌ها و بالعکس اختصاص دهد که در نوع خود در سطح کشور کاری بدیع و نو به شمار می‌رود.

جوادی نیز ضمن اعلام آمادگی اداره کل پست اردبیل برای اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی در حوزه دفاع مقدس با اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، تولید تمبر یادبود شهدای دانشجو و شهدای روستای نیارق و یادبود مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان را از اهم افتخارات مجموعه پست استان در جهت حفظ آثار و نشر ارزش‌های والای عاشورایی انقلاب و دفاع مقدس بر شمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار