مدیر آموزش اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان خبر داد؛

انتشار فراخوان مقاله نویسی گام دوم انقلاب ویژه اساتید درس دفاع مقدس

«راضیه لواف» مدیر آموزش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از انتشار فراخوان مقاله نویسی گام دوم انقلاب همزمان با هفته پژوهش خبر داد.
کد خبر: ۳۷۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ - 18December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان،  «راضیه لواف» مدیر آموزش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از انتشار فراخوان مقاله نویسی گام دوم انقلاب همزمان با هفته پژوهش خبر داد و اظهار داشت: بیانیه «گام دوم انقلاب» رهبر معظم انقلاب اسلامی حاوی مطالب ارزشمند و گران بهایی است که مسیر پرافتخار کشور را در بخش های مختلف به خوبی ترسیم می کند.

وی  عنوان کرد: عدالت، علم آموزی، دشمن شناسی، ترویج سبک زندگی اسلامی، مبارزه با فساد، امید به آینده از نکات قابل تامل در بیانیه «گام دوم انقلاب» خطاب به آحاد ملت ایران است.

این مقام مسئول از فراخوان مقاله نویسی گام دوم انقلاب ویژه اساتید دفاع مقدس استان سمنان خبر داد و بیان کرد: این فراخوان ویژه اساتید درس اشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس استان سمنان بوده و تا  اول بهمن سال جاری ادامه دارد و مقالات برگزیده در جلد دوم کتاب مقالات اساتید درس دفاع مقدس استان سمنان چاپ و منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: در  ابتدای سال 98 جلد اول کتاب «رهاورد پژوهشی - مرور دفاع مقدس و پایداری» مجموعه مقالات استادان علوم و معارف دفاع مقدس استان سمنان با 14 مقاله از 12 نفر از استادان استان چاپ و منتشر شده است.

لواف افزود: در کنار کارهای علمی و پژوهشی که به ویژه می بایست باید روی محورهای اصلی بیانیه صورت گیرد، لازم است که به بحث های ترویجی و فرهنگی و فضاسازی های عمومی نیز توجه شود که در این خصوص تا کنون 20 نشست تخصصی بامحوریت گام دوم انقلاب ویژه کارکنان دستگاههای اجرایی، مربیان درس امادگی دفاعی، استادان و دانشجویان در مراکز آموزشی و دانشگاهی برگزار شده است.

انتشار فراخوان  مقاله نویسی گام دوم انقلاب ویژه  استادان درس دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار