سردار بختیاری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

حضور دانشجویان خارجی در دوره‌های تخصصی دانشگاه امین

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: دانشجویان کشور‌های اروپایی و آسیایی برای شرکت در دوره‌های کوتاه‌مدت مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با تروریسم، مقابله با جرایم سایبری و حوزه‌های پیشگیری در دانشگاه امین حضور می‌یابند.
کد خبر: ۳۷۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۱ - 19December 2019

حضور دانشجویان خارجی در دوره‌های تخصصی دانشگاه علوم امینسردار «لطفعلی بختیاری» فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به پیچیدگی جرائم اظهار داشت: وقتی حوزه جرائم گسترش، تنوع و پیچیدگی پیدا می‌کند، باید روش‌ها و توانایی کشف جرایم افزایش پیدا کند.

وی افزود: در دانشگاه علوم انتظامی امین علاوه بر اینکه گروه‌های علمی در قالب مقاله، کتاب و تدوین پایان‌نامه در خصوص جرم وارد شدند، رشته‌ای با عنوان جرم‌یابی در مقطع دکتری (p.h.d) تدریس می‌شود که در کشور وجود ندارد و برای اولین بار در این دانشگاه تدریس می‌شود.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: امروز در دانشگاه امین موضوع رساله دکتری و پایان‌نامه‌ای پذیرفته می‌شود که مورد تأیید رده عملیاتی قرار گیرد. پلیس‌های تخصصی، معاونت‌ها دانشگاه و فرماندهان ناجا نیاز خود را اعلام می‌کنند و ما بر اساس آن، پایان‌نامه تدوین می‌کنیم.

وی ادامه داد: پس از ارائه پایان‌نامه توسط دانشجو نتایج آن در سامانه تحت عنوان کاربست نتایج تحقیقات ثبت خواهد شد و علاوه بر این، دانشجو با توجه به موضوع پایان‌نامه در آن رده تخصصی مستقر خواهد شد و یافته‌های پژوهشی خود را به شکل کارگاه و جلسه در اختیار سایر نیرو‌ها قرار می‌دهد.

سردار بختیاری با اشاره به حضور دانشجویان دیگر کشور‌ها در دانشگاه امین گفت: دانشجویان کشور‌های اروپایی و آسیایی برای شرکت در دوره‌های کوتاه‌مدت مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با تروریسم، مقابله با جرایم سایبری و حوزه‌های پیشگیری در دانشگاه امین حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار