مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

ایران باید تولیدکننده علم باشد

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران اگر بخواهد شعار تمدنی بدهد باید تولیدکننده علم باشد، زیرا با علوم برگرفته شده از غرب نمی‌شود جامعه را اداره کرد و به تمدن رسید.
کد خبر: ۳۷۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ - 18December 2019

اگر قرار است جمهوری اسلامی ایران شعار تمدنی بدهد نیازمند این است که تولیدکننده علم باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «حسین قدیانی» مشاور عالی فرمانده کل سپاه امروز در جشنواره دانش و پژوهش نیروهای مسلح خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام پیشرفت غرب حاصل علم و دانش آنهاست، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی توانسته اند با بومی سازی دانش های روز دنیا تمام ادعاهای غرب را پوچ و بی حاصل کنند.

وی افزود: به عنوان نمونه مشکل کم بارشی در کشور که با حضور پهپادهای روسی و بارورکردن ابرها هزینه گزافی را برای کشور به همراه داشت با ابتکار و دانش نیروهای مسلح استان شما این مشکل کشور به بهترین نحو حل شد تا جایی که به آمار سازمان هواشناسی کشور ابتکار نیروهای مسلح در ساخت پهپادها و بارور کردن ابرها هزینه های کشور را بسیار کاهش داده است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پیوند بخش های پژوهشی رده های مختلف نیروهای مسلح را یک اتفاق بسیار خوب دانست و تصریح کرد: باید پاشنه آشیل این ارتباط بسیج باشد تا با ظرفیت بالای خود بین نخبگان نیروهای مسلح و جامعه دانشگاهی کشور  ارتباط را جهت رشد علمی کشور برقرار کند.

قدیانی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: کارت سوخت تنها مربوط به بحث بنزین نمی شود، به عقیده ما کارت سوخت یک دیتای اطلاعاتی در کشور بود که متاسفانه در زمانی با تصمیماتی حذف شد و امروز با تصمیمی دیگر در کنار بی تدبیری های بسیار زیاد همان کارت سوخت برگشت.

وی خاطرنشان کرد: البته علت اصلی اتفاقات اخیر مسائل اقتصادی بود و جمهوری اسلامی تا زمانی که نتواند در عرصه اقتصادی روی پای خودش بایستد روزنه های آسیب خوردن را دارد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به وجود بیش از هزار و 500 انجمن آمریکایی در عراق گفت: این انجمن ها در داخل عراق با عضوگیری نوجوانان و جوانان عراقی و تربیت آنها اهداف خود را در شرایط کنونی این کشور و برای آینده پیاده سازی می کنند.

قدیانی اضافه کرد: آمریکا برای ایران هم از مدت ها قبل خود را آماده کرده بود و نیروهایش را با آموزش های سنگین آماده سازی کرد ولی به برکت اتحاد و انسجام نیروهای مسلح فتنه بزرگی که در حال رخ دادن بود خنثی شد.

وی تصریح کرد: دشمن در عرصه جنگ سیاسی به دنبال دو هدف منزوی کردن جمهوری اسلامی و فاصله انداختن بین ملت و حاکمیت است ولی مردم ایران با بصیرت این دشمنی را هم پشت سر خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار