فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

طراحی برنامه‌های فرهنگی با ارزش‌های شهدا سازگاری داشته باشد

سردار «علی رزمجو» گفت: باید در برنامه‌های فرهنگی به گونه‌ای طراحی صورت گیرد که با ارزش‌های شهدا سازگاری داشته باشد.
کد خبر: ۳۷۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ - 18December 2019

طراحی برنامه های فرهنگی با ارزش های شهدا سازگاری داشته باشد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر پیش از ظهر امروز در نشست با ستاد اجرایی نخستین جشنواره ملی آواها و نواهای ایثار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا درباره این جشنواره اظهار داشت: در هر برنامه اجرایی باید بررسی و پیگیری لازم صورت گیرد تا شأن و منزلت 2 هزار و 121 خانواده شهید رعایت شود.

وی با بیان اینکه اگر متولیان این جشنواره بنیاد شهید، سپاه پاسداران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و صدا و سیما هستند، نباید تحت تاثیر برخی القائات قرار گیرند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به سبک زندگی شهدا اشاره کرد و افزود: باید در قبال جبهه مقابل اقدامات ما خنثی کننده باشد.

وی با بیان اینکه باید در برنامه های فرهنگی به گونه ای طراحی صورت گیرد که با ارزش های شهدا سازگاری داشته باشد، خاطرنشان کرد: نفس کار به نام شهیدان است بنابراین دارای اهمیت ویژه ای است.

رزمجو با اشاره به اینکه باید در این جشنواره به قداست برنامه ها به واسطه حضور خانواده های شهدا و همکاری نیروهای مسلح توجه شود، گفت: این برنامه ها باید با ترویج فرهنگ ایثار و سبک زندگی شهدا همراه باشد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای بافت سنتی مذهبی است، اظهار داشت: استان بوشهر در طول هشت سال دفاع مقدس نسبت به جمعیت خود بیشترین اعزام را به جبهه های حق علیه باطل داشته است.

وی با تأکید بر اینکه جشنواره ملی آواها و نواهای ایثار نباید آثار مخرب در جامعه را دربر داشته باشد، افزود: باید شاهد اثر و بازخورد مثبت و ترویج فرهنگ شهدا در این جشنواره پس از برگزاری آن باشیم.

رزمجو با اشاره به اینکه بسیاری از رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بر اثر تاثیرگذاری نواها و آهنگ های ارزشی به سمت جبهه های نبرد شتافتند، گفت: در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی شهدا صدا و سیما نقش اساسی را ایفاء کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار