امام جمعه پلدختر:

طلاب و دانشجویان در گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارند

«سید محسن موسوی» با اشاره به نقش آفرینی طلاب و دانشجویان در گام نخست انقلاب، گفت: امروز نیز این دو قشر انقلابی در گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارند.
کد خبر: ۳۷۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ - 18December 2019

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در آیین گرامیداشت وحدت بین حوزه و دانشگاه در این شهرستان، با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه فرصتی برای ترویج و تبیین علوم حوزوی و دانشگاهی است، اظهار داشت: حوزه و دانشگاه ظرفیتی عظیم در توسعه همه جانبه کشور هستند.

وی با اشاره به تربیت نسلی انقلابی در دانشگاه و حوزه افزود: این دو نهاد با تعامل و همفکری می توانند در رفع مشکلات کشور گام بردارند و در سایه وحدت به کمال دست یابند.

امام جمعه پلدختر به نقش طلاب و دانشجویان در گام دوم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: این دو قشر همانگونه که در گام نخست انقلاب نقش آفرینی کردند، امروز نیز می توانند در تداوم راه انقلاب موفق شوند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه و دانشگاه در سایه وحدت می توانند در راه تقویت زمینه های علمی و توسعه جوانب مختلف انقلاب تأثیر داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت تقویت فعالیت های پژوهشی حوزه و دانشگاه تأکید کرد و اظهار داشت: پژوهش‌های حوزه و دانشگاه باید به صورت کاربردی باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: باید از فعالیت های پژوهشی طلاب در اصلاح ساختاری مدیریت شهرستان پلدختر و رفع بن ‌بست های شهری استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار