مسئول فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان خبر داد؛

آغاز به کار دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در اصفهان

«احسان تاکی» از فعال شدن دبیرخانه دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ - 19December 2019

«احسان تاکی» مسئول فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان با بیان این مطلب که باید فرصت استفاده از فضای مجازی را برای رشد و تعالی فرهنگ انقلاب اسلامی مغتنم بشماریم و در این مسیر گام‌های بلند و موثرتری برداریم، اظهار داشت: به همین منظور دبیرخانه دومین جشنواره جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در استان اصفهان را فعال کرده تا بتوانیم از ظرفیت موجود در اصفهان بهره برده و آثار بیشتر و ارزشمندتری را برای دبیرخانه ملی ارسال نماییم.

وی با اشاره به این موضوع که دشمن می‌خواست انقلاب اسلامی را در حوزه نرم‌افزاری تحت سیطره خود قرار داده و یا به نوعی ما را غافلگیر کند افزو: اما امروز با حضور جوانان جهادگر و حرکت در مسیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه فضای مجازی تبیین کرده‌اند، این فضا امروز به محملی قدرتمند برای رساندن پیام دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

مسئول فضای مجازی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اصفهان با بیان این نکته که موزه دفاع مقدس اصفهان برپایه ارایه محتوای دیجیتالی بنا شده، افزود: برگزاری این جشنواره و جشنواره رسانه‌ای روز بیست و پنجم که دبیرخانه‌اش توسط روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثار‌گران استان اصفهان فعال شده است، می تواند با معرفی جوانان متخصص، ما را در  تامین محتوی موزه دفاع مقدس اصفهان یاری کنند.

آغاز به کار دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در اصفهان

تاکی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حضور جریان‌ساز در فضای مجازی ادامه داد: معرفت‌افزایی و انتقال آرمان‌ها و بینش‌های عمیق دفاع مقدس به نسل جوان در قالب‌های نو، ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، شناسایی، شبکه‌سازی و به کارگیری فعالان متخصص و متعهد از بین دانشجویان، هنرجویان و دیگر جوانان مبتکر و خلاق از اولویت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در برگزاری این جشنواره بوده  است .

وی با تکیه به این مطلب که ایجاد بانک اطلاعاتی از فعالان مردمی و تشکل‌های صنفی حوزه دفاع مقدس در فضای مجازی با هدف جریان‌سازی مؤثر می تواند از دستاوردهای این جشنواره باشد، عنوان کرد: برگزاری جشنواره و دریافت محصولات و ارائه آن در نمایشگاه می‌تواند علاوه بر تکمیل بانک اطلاعات فعالان، باعث شناسایی نخبگان این حوزه شده و مسیر برنامه‌ریزی و تهیه نقشه راه آینده را جهت نیل به هدف‌های پیش رو فراهم می‌کند.

وی با دعوت از نخبگان جوان، فعالان مردمی، مراکز فرهنگی، دانشگاه‌ها و نهادهای لشکری و کشوری گفت: علاقمندان و فعالان فضای مجازی استان می‌توانند در محورهای پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزارهای کاربردی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد در این جشنواره شرکت کنند.

تاکی یادآور شد: ارسال آثار از طریق سایت دبیرخانه به نشانی www.defafestival.com  و یا به آدرس اصفهان - خیابان 22 بهمن - چهارراه علامه امینی - ضلع غربی باغ غدیر و تماس با  4- 32683181- 031  (داخلی 107)  و همراه 09358762737 اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان  امکان‌پذیر است. همچنین  آخرین مهلت ارسال آثار 30 بهمن امسال اعلام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار