فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر:

حفاظت از منافع دریایی مأموریت ویژه دانشگاه علوم دریایی نوشهر است

امیر دریادار دوم «کریم مصدری» گفت: دانشگاه علوم دریایی نوشهر برای حفاظت از منافع دریایی مأموریت دارد تا با برنامه دقیق آموزشی، نیروی انسانی را به گونه‌ای تربیت کند تا خروجی آن افسران متعهد، خلاق، سالم، کارآمد باشد.
کد خبر: ۳۷۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ - 19December 2019

حفاظت از منافع دریایی مأموریت ویژه دانشگاه علوم دریایی نوشهر استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، امیر دریادار دوم «کریم مصدری» فرمانده دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی (ره) نوشهر  امروز در مراسم نیروی دریایی که در سالن این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه دریایی حضرت امام در سال ۵۹ تأسیس شد و پیش از پیروزی انقلاب تمامی افسران در خارج از کشور دوره آموزشی می‌دیدند و پس از پیروزی انقلاب این افسران به کشور بازگشتند.

وی افزود: امروز تربیت و آموزش افسران دریایی در داخل کشور انجام می‌شود و در سال ۱۳۶۰ اولین دانشجویان در دانشگاه دریایی نوشهر پذیرفته شده است.

مصدری اضافه کرد: در حال حاضر تمامی افسران نیروی دریایی از دانش آموختگان دانشگاه دریایی نوشهر است و این دانشگاه برای حفاظت از منافع دریایی مأموریت دارد تا با برنامه دقیق آموزشی، نیروی انسانی را به گونه‌ای تربیت کند تا خروجی آن افسران متعهد، خلاق، سالم، کارآمد باشد.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر این دانشگاه در شش رشته کارشناسی ارشد دانشجو دارد و در مجموع ۸۷۹ دانشجوی رشته کارشناسی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به وجود هفت لابراتور زبان در دانشگاه گفت: یک لابراتور زبان نیز در دست ساخت است و برگزاری دوره‌های کارورزی و طرح ولایت تابستانه از جمله برنامه‌های اجرا شده در دانشگاه است.

مصدری با اشاره به راه‌اندازی مرکز رشد در دانشگاه عنوان کرد: این دانشگاه سال قبل موفق به کسب رتبه‌های برتر در زمینه‌های مختلف از جمله ارزیابی عملکرد در بین دانشگاه‌های افسری ارتش شد.

فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی نوشهر، پذیرش دانشجویان خارجی را از جمله برنامه‌های راهبردی این دانشگاه برشمرد و متذکر شد: لازم است برخی زیرساخت‌ها در این دانشگاه فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار