فرمانده انتظامی استان یزد:

یگان‌های ویژه خود را سپر نظام کرده‌اند

سردار «محمدرضا میرحیدری» گفت: یگان ویژه با عقلانیت، هوشمندی، صبر و تدبیر منتقدین را از آشوبگران اخیر تشخیص دادند و وجود خود را سپر انقلاب و نظام کردند.
کد خبر: ۳۷۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ - 19December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سردار «محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامی استان یزد امروز در دومین یادواره شهدای یگانهای ویژه نیروی انتظامی کشور در استان یزد که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یزد برگزار شد، اظهار داشت: امروز میزبان این یادواره و شهدا هستیم و دور هم جمع شدیم تا با شهدا تجدید میثاق کنیم.

وی افزود: خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و کارکنان یگان ویژه شجاعت و شهامت خود را از حضرت عباس(ع) آموخته‌‌اند.

فرمانده انتظامی استان یزد تاکید کرد: یگان ویژه با عقلانیت، هوشمندی، صبر و تدبیر منتقدین را از آشوبگران اخیر تشخیص دادند و وجود خود را سپر انقلاب و نظام کردند.

همچنین در این یادواره که محمد‌علی طالبی استاندار یزد، سردار کرمی فرمانده یگان های ویژه ناجا، سرهنگ منصور زارع مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد و جمعی از مسئولان حضور داشتند؛ پیام سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی خطاب به یادواره یک هزار و 200 شهید یگان های ویژه و 21 شهید یگان ویژه استان یزد توسط سرهنگ گلوی فرمانده یگان ویژه استان قرائت شد.

مداحی و پخش کلیپ شهید امنیت رضا سیاری که در اغتشاشات اخیر در ماهشهر به شهادت رسید و همچنین اجرای گروه سرود همسرایان ولایت از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار