طرح «محله انقلابی- اداره انقلابی» در محله قنبر آباد بهشهر برگزار شد+ تصاویر

طرح «محله انقلابی- اداره انقلابی» در راستای خدمت رسانی و همراه کردن مسئولان به منظور شنیدن و رفع مشکلات مردم برای سومین بار به همت سپاه شهرستان بهشهر در محله قنبر آباد برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ - 19December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، طرح «محله انقلابی - اداره انقلابی» در راستای خدمت رسانی و همراه کردن مسئولان به منظور شنیدن و رفع مشکلات مردم برای سومین بار به همت سپاه شهرستان بهشهر در محله قنبر آباد برگزار شد.

طرح «محله انقلابی - اداره انقلابی» فرصت مناسبی است تا مسئولان با نزدیک شدن به مردم محله محروم  و کم برخوردار و بررسی معضلات این منطقه «قنبرآباد» هر چه بیشتر برای رفع مشکلات آن‌ها بکوشند و در عمل به وظایف خود نسبت به اقشار ضعیف جامعه تلاش کنند.

برنامه‌های مختلفی از کلاس‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی گرفته تا برقراری میز خدمت مسئولان و ویزیت رایگان با حضور متخصصان توانمند برای رسیدگی بیشتر به محلات محروم شهرستان تلاش می شود.

«حسن پورقربان» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهشهر در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در گام سوم مسیر دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی که دولت اسلامی با تلفیق وحدت و همدلی آحاد مردم با مسئولان به دست خواهد آمد، تحقق این مسیر گامی بسیار بزرگ خواهد بود.

وی افزود: همه باید نسبت به مرتفع سازی موانع؛ مشکلات مردم و تثبیت نیازهای اساسی آنان تلاش کنیم امّا به لحاظ آسیب پذیری در محلات کم برخوردار و طبقات محروم، باید توجه به رفع موانع موجود، در اولویت قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهشهر خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه دارای جایگاه ویژه و اولویت‌دار در دیدگاه مدیریت اسلامی هستند و ما نمی‌توانیم تنها به مناطق برخوردار توجه کرده و نسبت به مشکلات، نیازها، نواقص و کاستی‌های مناطق محروم کم برخوردار بی‌تفاوت باشیم.

این مسئول تصریح کرد: از میان انواع ارائه خدمات به مردم، هیچ خدمتی با ارزش تر از خدمت به محرومین و مستمندان جامعه نخواهد بود فلذا در این طرح تلاش می‌شود که مسئولان شهرستان پای کار بیایند تا بیشتر و ملموس تر با مشکلات محلات محروم شهرستان آشنا شوند و برای رفع معضلات آن اقدامات لازم را پیگیری و انجام دهند.

وی عنوان کرد: مساعدت و پيگيری لازم جهت رفع مشكلات مردم باعث افزايش روحيه و نشاط در انسان می‌شود و از سوی ديگر اين موضوع رضايتمندی مردم و در نهایت رضايتمندی خداوند متعال را به دنبال خواهد داشت.

پورقربان گفت: سومین برنامه طرح «محله انقلابی - اداره انقلابی» با حضور مسئولان شهرستانی با محوریت خدمت رسانی به مردم و اقشار آسیب‌پذیر و کم برخوردار در محله قنبرآباد این شهرستان در قالب برنامه‌های متنوعی از قبیل؛ دیدار با جمعی از خانواده‌های معزز شهدا، دیدار از مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی، حضور کارشناسان دامپزشکی در دامداری‌ها و ارائه مشاوره های لازم و نیز واکسیناسیون دام‌ها، ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی و خدمات دارویی رایگان، ارائه خدمات مشاوره‌ای حقوقی و قضایی، ارائه خدمات و مشاوره در خصوص معضلات شهری و همچنین برپایی بازارچه اقتصاد مقاومتی و گالری نقاشی و طراحی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها