جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «فیروزه» برگزار شد

شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «فیروزه» تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۳۷۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ - 19December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «فیروزه» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست، ضمن تشکر از هماهنگی‌های صورت گرفته در شهرستان فیروزه در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: ما مدیون شهدا و مجاهدان هستیم و تا زمانی که انقلاب اسلامی پا برجاست و نظام مقدس جمهوری اسلامی تداوم دارد باید قدردان از خودگذشتگی و ایثار این عزیزان باشیم.

وی افزود: آحاد مردم ایران اسلامی در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار دارند باید با عمل به وصایای شهدا و تبیین آرمان آنها نگذارند که توصیه‌ها و تأکیدات شهدا به فراموشی سپرده شود.

این مسئوول در ادامه با تأکید بر ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان فیروزه خاطر نشان کرد: ساخت یادمان شهدای گمنام به عنوان یک کار خیر و پر فضیلت که نشان از وفاداری و تعهد آحاد جامعه نسبت به شهدای عالی مقام دارد نباید با تأخیر صورت بگیرد بلکه باید به عنوان یک اولویت پیگیری شود.

وی در پایان حمایت مسئوولین محلی را با استفاده از ظرفیت‌های موجود از ساخت یادمان شهدای گمنام شهرهای «فیروزه» و «همت‌آباد» ضروری دانست و بر تداوم حمایت و تقویت دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «فیروزه» تأکید کرد.

در ابتدای این نشست «علی اکبر مهدیار» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «فیروزه» گزارشی از فعالیت‌های انجام شده ارائه کرد و در ادامه اعضای شورای هماهنگی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان «فیروزه» مطالبی را بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار