فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

شهدا طلایه داران همیشه جاوید هستند

سردار «علی رزمجو» با بیان اینکه شهدا طلایه داران همیشه جاوید هستند که از خانه و کاشانه خود گذشتند گفت: پیام امروز شهیدان بر سینه های اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان حک شده است.
کد خبر: ۳۷۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲ - 19December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امشب در یادواره سرداران، ۲۳۲ شهید و ۱۳ شهید گمنام شهرستان دشتی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدای والامقام با روحیه ایثار و فداکاری خود دشمنان را به بازدارندگی واداشتند.

وی با بیان اینکه شهیدان با خون خود آرمان های انقلاب اسلامی را تحقق بخشیدند، گفت: شهدا با فرهنگ ایثار و شهادت به شاگردان مکتب خود جوانان و نوجوانان آموختند که در آزمون های سخت با سربلندی و سرافرازی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: حیات طیبه جامعه ما مدیون ایثار جان و مال کسانی است که شرافتمندانه با تاسی از آیات الهی مصالح دین را بر امیال شخصی خود برتری دادند.

وی تصریح کرد: شهدا در صحنه کارزار وارد شدند و با دشمنان انقلاب جنگیدند و تاریخ عزتمندانه آفریدند. و شهدای این خطه در هر هشت فصل ایثار در زمین و دریا و عرصه های مختلف در آغوش کانون گرم دینداری پدران و مادران این سرزمین پرورش یافتند.

سردار علی رزمجو شهدا طلایه داران همیشه جاوید هستند که از خانه و کاشانه خود گذشتند، گفت: پیام امروز شهیدان بر سینه های اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان حک شده است.

رزمجو با اشاره به اینکه شهدا وصیتنامه های خود را برای ما به ارمغان گذاشتند، خاطرنشان کرد: شهدا در راه ظلم جنگیدند تا راه حق را به ما بیاموزند.

وی با بیان اینکه فضائل خدایی در شهدا رقم خورد، اظهار داشت: شهدا به مکانی پیوستند که ما تنها الفاظ و مفاهیم آنرا شنیده ایم و از آن بی خبریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار