امیر علیرضا صباحی فرد:

پدافند هوایی برای دفاع از کشور حد و مرزی برای خود قائل نیست

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش با آمادگی کامل از آسمان مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست می کند و برای دفاع از کشور هیچ حد و مرزی برای خود قائل نیست.
کد خبر: ۳۷۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ - 19December 2019

پدافند هوایی برای دفاع از کشور حد و مرزی برای خود قائل نیستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از منطقه پدافند هوایی غرب کشور (شهدای سوباشی) بازدید کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان این منطقه پدافندی اظهار داشت: افتخار پدافند هوایی استفاده از تجهیزات بومی و نیروی انسانی آموزش دیده در داخل کشور است و امروز در هر نقطه از کشور که بازدید می‌کنیم شاهد حضور سامانه‌های دفاعی بومی هستیم که این عدم وابستگی و خودکفایی باعث ترس دشمنان است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی افزود: منطقه پدافند هوایی سوباشی یادآور حماسه آفرینی کارکنان پدافند هوایی است که با آگاهی راه دفاع از کشور را انتخاب و در این راه جان خود را تقدیم دفاع از آرمان هایشان کردند.

امیر صباحی فرد تصریح کرد: امروز آمادگی نیروهای مسلح باعث انفعال و سردرگمی دشمنان شده است و این آمادگی با تلاش و همت همه شما حاصل شده که باعث یاس و نامیدی دشمنان است.

وی تاکید کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش با آمادگی کامل از آسمان مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست می کند و برای دفاع از کشور هیچ حد و مرزی برای خود نمی شناسد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش همچنین از سایت های راداری، موشکی و اماکن فرهنگی منطقه پدافند هوایی غرب کشور بازدید و آمادگی عملیاتی مواضع پدافندی این منطقه را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار