شهید «صادق یارمحمدی» :

حامی رهبر و نگهبان خون شهدا و رهرو راهشان باشید

شهید «صادق یارمحمدی» در قسمتی از وصیت‌نامه خود نوشته است: حامی رهبر و نگهبان خون شهدا و رهرو راهشان باشید، شهیدانی که از همه چیز گذشتن و فقط به فکر پیروزی بودند تا یاد امام حسین (ع) سالار شهیدان را زنده نگه دارند.
کد خبر: ۳۷۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶ - 19December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، صادق یار محمدی در سال ۱۳۴۵ در روستای برآفتاب قرعلیوند از توابع شهرستان کوهدشت دیده به جهان گشود. سال۱۳۶۰ در لباس بسیج به جبهه اعزام شد و در سال ۱۳۶۱ به عضویت سپاه پاسداران درآمد.

والفجر مقدماتی اولین عملیاتی بود که شرکت کرد و در عملیات‌های کربلای 4 و کربلای 10 به عنوان مسئول بهداری حضور داشت. در سال ۱۳۶۶برای گذراندن دوره آموزشی پزشکیاری به دانشگاه شهید فیاض بخش تبریز رفت و در دو سنگر علم و جهاد تلاش می‌کرد. سرانجام در تاریخ ۱۳۶۷/۵/۳ در عملیات پیروزمندانه مرصاد به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای کوهدشت به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت نامه شهید «صادق یارمحمدی»:

بسم الله الرحمن الرحیم

حامی رهبرو نگهبان خون شهدا باشید، شهیدانی که از همه چیز گذشتن و فقط به فکر پیروزی خون بر شمشیر بودند و این که یاد امام حسین (ع) سالار شهیدان را زنده نگه داشتند و رهرو راهش باشید. پنجشنبه برای یادآوری خاطره شهیدان سعی کنید به مزار آنها بروید برای تجدید خاطره و تجدید بیعت...

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها