امام جمعه کوهدشت:

دشمن اخلاق و اعتقادات مردم را هدف قرار داده است

حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» اشاره به اینکه نماز جمعه قرارگاه ایمان، اخلاق و معنویت است، گفت: امروز دشمن، اخلاق و اعتقادات مردم را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۳۷۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ - 20December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت در خطبه‌‌های نماز‌جمعه کوهدشت اظهار داشت: انسان باید از رزق حلالی که خداوند متعال برای او آماده کرده است مصرف کند، زیرا این زندگی و تمام عالم از دیدگاه قرآن و اسلام باید برمدار تقوا باشد.

وی افزود: دنیا انسان را به خود سرگرم کرده و از غیر آن غافل می‌کند، هرکسی دنیای متفاوتی داشته و کسی که مشغول آن باشد چیزی جز حرص و طمع صاحب نخواهد شد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه نماز جمعه قرارگاه ایمان، اخلاق و معنویت است، عنوان کرد: امروز دشمن، اخلاق و اعتقادات مردم را هدف قرار داده است، تقوا فقط فردی نیست بلکه باید آن را در تمام زمینه ها به کار برد.

وی پیاده کردن عدالت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را در جامعه ضروری خواند و تصریح کرد: نفاق و سخن چینی خطرناک و بلائی خانمان سوز است و یک شهرستان را نابود می سازد، برخی لذت برده که دیگران را به جان هم بیندازند، اسلام این را نمی پذیرد زیرا بسیار خطرناک است.

طهماسبی اشاره ای به بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز کرد و گفت: حضور قلب و تقوا در نماز امری بسیار مهم است، رهبر معظم انقلاب فرمود نماز از برجسته ترین و جذاب ترین نعمت های الهی به شمار می رود.

وی با ییان اینکه آشوب های آبان ماه باید تحلیل شود، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیست روز قبل از التهابات و آشوب ها فرمودند ممکن است فتنه هایی رخ دهد، ورود و ایراد موضع شش دقیقه ای ایشان نیز در مورد مسئله اخیر بنزین به موقع و به هنگام بود  تا کشور در خطر قرار نگیرد.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: نقشه دشمنان و برخی که مسبب مشکلات هستند، کلید زدن پروژه بی دولت سازی و اسقاط آن در ایران است تا به منافع نامشروع خود دست یابند.

طهماسبی بر تسریع در ساماندهی جاده کوهدشت - خرم آباد تاکید کرد و با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم گفت: هیئت‌های اجرایی، نظارت، استاندار، فرماندار باید وظیفه‌شان را درست انجام دهند، نباید کاری کرد که مردم اعتمادشان از نظام سلب شود، هر کسی قانون و انضاف را زیر پا بگذارد او مردم را تحریک کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار