امام جمعه آبادان:

دلسرد کردن مردم برای شرکت نکردن در انتخابات یکی از اهداف دشمن است

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور دلسرد کردن مردم برای شرکت نکردن در انتخابات را یکی از اهداف دشمن دانست و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند نظام را از پشتوانه مردمی خود خالی کنند.
کد خبر: ۳۷۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ - 20December 2019

دلسردکردن مردم برای شرکت نکردن در انتخابات یکی از اهداف دشمن است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام «علی ابراهیمی‌پور» در خطبه‌های این هفته نمازجمعه آبادان اظهار داشت: برخی از مسئولان این شهرستان با بی‌تدبیری در حق مردم کوتاهی کردند و از کم‌کاری محرز آنها شرمنده مردم هستیم.

وی با اشاره به آبگرفتگی برخی از منازل مردم با گذشت ۹۰ ساعت از باران شدید در آبادان افزود: تا کی باید مردم منتظر باشند تا به مشکلات آنها رسیدگی شود؟

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور برخورد جدی قوه قضاییه و دادستانی آبادان با مسئولانی که در خصوص رفع آبگرفتگی پس از باران در آبادان کوتاهی کردند را خواستار شد و گفت: به وزیر نیرو و مسکن می گویم، دیگر باید چه بلایی سر مردم بیاید تا پاسخگوی مشکلات آنان باشید؟

وی نیاز کنونی آبادان را مدیران جهادی و انقلابی دانست و بیان کرد: مدیری که مسوولیت می پذیرد اما توانایی آن را ندارد، باعث گرفتاری مردم می‌شود.

امام جمعه آبادان دلسردکردن مردم برای شرکت نکردن در انتخابات را یکی از اهداف دشمن دانست و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند نظام را از پشتوانه مردمی خود خالی کنند.

وی گفت: بررسی صلاحیت‌ داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید با نگاه انقلابی انجام شود و فردی که مومن و انقلابی است تایید صلاحیت شود.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور خواستار تحقیق مردم در خصوص انتخاب نامزدهای اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی شد و ادامه داد: مردم در رای دادن دقت کنند و از هم اکنون تحقیق کنند تا وکیل خبره و انقلابی را که با طرح و برنامه در انتخابات شرکت کرده روانه مجلس شورای اسلامی کنند.

وی افزود: کسی که از فقر مردم سوء استفاده کند و با نیت خرید رای مردم قدم در انتخابات گذاشته خائن به مردم است؛ برای انتخاب فرد صالح از هم اکنون باید فرهنگ سازی شود.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه آبادان با انتقاد از برخورد نکردن با برخی از قهوه‌خانه‌ها در سطح این شهر گفت: برخی از این مراکز به محل فساد و فروش مشروبات الکی تبدیل شده و شئونات اسلامی در آنها رعایت نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار