امام جمعه شوشتر:

مهمترین جنبه اجتماعی تقوا، حضور تقوا در انتخابات است

حجت الاسلام شکرالله سلیمانی گفت: تقوا دارای دو جنبه فردی و اجتماعی است که یکی از مهم ترین جنبه های اجتماعی آن تقوا در انتخابات است.
کد خبر: ۳۷۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ - 20December 2019

مهمترین جنبه اجتماعی تقوا، حضور تقوا در انتخابات است

به گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام «شکرالله سلیمانی» در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شوشتر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: نقطه قوت بودجه سال آینده کشور که برای بررسی به مجلس شورای اسلامی ارایه شده، افزایش هفت درصدی در بخش پرداختی‌های رفاهی است.

وی افزود: اما از نقاط ضعف این بودجه نیز می‌توان به افزایش ۸۲ درصدی وابستگی به فروش اوراق مالی، افزایش ۱۶ درصدی حامل‌های انرژی، افزایش پنج ونیم برابری فروش دارایی ها و شرکت های دولتی و تورمی بودن بودجه سال ۹۹ است که مخارج بیشتر از درآمد است و با اقتصاد مقاومتی سازگار نیست.

امام جمعه شوشتر در ادامه درباره انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند برگزار می شود، گفت: تقوا دارای دو جنبه فردی و اجتماعی است که یکی از مهم ترین جنبه های اجتماعی آن تقوا در انتخابات است.

وی ادامه داد: هیات های اجرایی و نظارت انتخابات باید مصالح نظام، کشور و مردم را بر سلیقه شخصی خود ترجیح دهند تا مبادا فرد اصلحی به دلیل مسایل شخصی و جناحی رد صلاحیت، یا برعکس فرد فاقد صلاحیتی تایید شود.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت مسیح (ع) نیز بیان کرد: این پیامبر بزرگ پیروان زیادی را دارد اما متاسفانه پیروان وی از مکتب و تعالیم آن حضرت فاصله گرفته اند.

امام جمعه شوشتر همچنین با اشاره به سوم دی سالروز تاسیس سازمان ثبت احوال گفت: یکی از کارهای مهمی که در هر نظام منسجمی باید باشد سازمان ثبت احوال است که امور زیادی از جمله ولادت، وفات، ازدواج، طلاق و دیگر امور را ثبت می کند و در مسایل حقوقی و کیفری تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار