امام جمعه نورآباد:

ساختمان پزشکی قانونی نورآباد تجهیز و تکمیل شود

حجت‌الاسلام «علی اکبر جمیاری» گفت: سالن تشریح در پزشکی قانونی این شهرستان به عنوان یکی از خواسته‎های مردم باید تکمیل و راه اندازی شود.
کد خبر: ۳۷۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳ - 20December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد ، حجت‌الاسلام «علی اکبر جمیاری» امام جمعه نورآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نورآباد اظهار داشت: به سبب نبود سالن تشریح در این شهرستان متوفیان به مرکز استان اعزام می‌کنند که این اقدام، سرگردانی، اتلاف وقت و هزینه‌های آمد و شد را به خانواده‌های عزادار تحمیل کرده است.

وی افزود: در سال جاری ساختمان پزشکی در دلفان به بهره‎برداری رسید که از لحاظ مکانی مشکلی وجود دارد امیدواریم رئیس کل دادگستری لرستان با توجه ویژه این خواسته به حق مردم دلفان را جامه عمل بپوشند.

امام جمعه نورآباد با ابراز نگرانی از وضعیت راه‌هایی ارتباطی روستایی در دلفان بیان کرد: سیل اخیر خسارات فراوانی را به راه‌های روستایی وارد کرد که تاکنون اقدام مناسبی برای رفع این مشکل انجام نشده است.

حجت‌الاسلام جمیاری پیچ گاوگش در جاده نورآباد به خرم آباد خطرناک و مرگ آفرین دانست و اضافه کرد: خانواده های بسیاری در این محل به سبب مرگ عزیزان و جوانان رشید خود داغدار شده اند که امیدواریم اداره کل راهداری لرستان اقدام لازم را در این زمینه برای جلوگیری یک از مرگ انسان های مظلوم بکار گیرد.

وی با انتقاد از بحث ها انحرافی استیضاح، استعفا رییس جمهور ادامه داد: این بحث ها توسط افراطیون مطرح می شود و اقدامی در راستای اهداف دشمنان است.

امام جمعه نورآباد تاکید کرد: جریان انقلابی مخالف کناره گیری دولت و مخالف استعفای رییس جمهور است، چون افراطیون به دنبال مدل های اعمال شده در لبنان و دیگر کشورها هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار