نماینده ولی فقیه در لرستان:

وحدت رمز شکست دشمن است

حجت‌الاسلام «سید احمد شاهرخی» ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه را هدف استکبار جهانی خواند و گفت: وحدت رمز شکست دشمن است.
کد خبر: ۳۷۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ - 20December 2019

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس  از خرم آباد، حجت‌ا‌لاسلام « سید احمد شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خرم‌آباد، بر ضرورت هوشیاری مردم انقلابی و جوانان در برابر توطئه‎های دشمن اظهار داشت: با بصیرت و هوشیاری باید جلوی دسیسه‌های دشمن و توطئه نفوذ را گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت حرکت در مسیر انقلاب خاطرنشان کرد: بی ثباتی در منطقه هدف استکبار جهانی است و وحدت رمز شکست دشمن است. در این مسیر باید صبر، استقامت و صلابت باشد.

وی با اشاره به تأکید امام راحل در زمینه حرکت در مسیر انقلاب عنوان داشت: تفکر انقلابی، روحیه جهادی، امید به آینده و اعتماد به نفس لازمه موفقیت و پیمودن مسیر انقلاب است.

امام جمعه خرم آباد بر ضرورت عمل انقلابی از سوی مسؤولان و تلاش برای رفع مشکلات مردم تأکید کرد و بیان داشت: انقلابی بودن مهم ترین اصل بوده که باید حفظ شود.

وی افزود: از جوانان پرشور و انقلابی، بسیجیان، پیشکسوتان جهادو ایثار در هشت سال دفاع مقدس، روحانیون، تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) و تیپ ۸۴ ارتش، رزمندگان تیپ ۱۵ امام حسن(ع) و از همه اقشار دعوت می کنیم که زمان آن رسیده که همه هوشیارانه در صحنه حضور داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که توطئه‌های آمریکا به همراه حامیان عبری و عربی موجب بی ثباتی در منطقه شده است و درصدد ایجاد چنین وضعیتی در کشور هستند، عنوان کرد: حمایت رهبری از تصمیم سران سه قوه در موضوع مدیریت مصرف سوخت ما را به این سمت راهنمایی می‌کند که ناخدای کشتی انقلاب اسلامی چگونه با نور بصیرت و عنایات الهی کشور را نجات داده است و این مسیر تا رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب ادامه خواهد داشت.

وی وحدت و اتحاد کلمه را برای کشور ضروری دانست و بیان کرد: دشمنی ما باید با مخالفان دین اسلام باشد؛ بنیان های سیاسی و اقتصادی خود را محکم و از تشنج پرهیز کنیم؛ صاحبان تریبون تشنج آمیز حرف نزنند چراکه تشنج سیاسی برای کشور مضر بوده و ارائه آسان ترین خدمت را دشوار می کند.

شاهرخی با بیان این که دشمنان به دنبال کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستند تأکید کرد: متصدیان امر با صداقت، صلابت و بر اساس قوانین در فرآیند تایید صلاحیت ها و با تایید انسان هایی که امین مردم هستند و دانایی و توانایی لازم را در انجام مسئولیت خویش دارند حضور حداکثری مردم را رقم بزنند.

وی با اشاره به جلسه دیدار با رهبری و بیان رهنمودهای ایشان برای مرتفع نمودن مشکلات استان خاطرنشان کرد: ان شاالله با همکاری مسئولان، نهادها وادارات کارخانه ها و صنایع تعطیل شده استان را بازگشایی کنیم که این ها این ها نیاز به کارو فعالیت جهادی دارد.

شاهرخی با اشاره به این که نظام ما پایه اش بر انتخابات و مبتنی بر آرا مردم بوده است عنوان کرد: میدان انتخابات و سیاست نباید تبدیل به میدان مسابقات ورزشی شود؛ نخبگان و فرهیختگان لرستان بر سر جلسه امتحان بزرگی قرار گرفته ایم مردود شدن در این امتحان به معنای برگشت به یک سال عقب نیست بلکه به معنای سقوط است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار