سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم:

همه مسئولان خود را پاسدار آرمان‌های شهدا بدانند/ مدیریت انقلابی راهگشای مشکلات کنونی است

حجت‌الاسلام والمسلمین «ناصر رفیعی» گفت: صد‌ها هزار جوان جان خود را برای ایجاد و استمرار انقلاب اسلامی فدا کرده‌اند که باید همه مسئولان خود را پاسدار آرمان‌های این شهیدان بدانند.
کد خبر: ۳۷۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ - 20December 2019

همه مسئولان خود را پاسدار آرمان‌های شهدا بدانند/ مدیریت انقلابی راهگشای مشکلات کنونی استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «ناصر رفیعی» از اساتید حوزه علمیه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه قم در مصلای قدس اظهار داشت: دولت، ادارات، وزارتخانه‌ها، مجلس، مصلا‌های نمازجمعه و تمام ارکان کشور نیاز به مدیریت جهادی دارند، زیرا کشور تنها با مدیریت انقلابی و جهادی از مشکلات کنونی عبور می‌کند.

رفیعی گفت: باید کسانی وارد مجلس شوند که توان کار جهادی و انقلابی در راه گرهگشایی از مشکل مردم را داشته باشد و کسانی که فاقد چنین ویژگی‌هایی هستند، نباید به عنوان کاندیدا در انتخابات وارد شوند.

وی اظهار داشت: برای ایجاد و استمرار انقلاب اسلامی، صد‌ها هزار جوانان جان خود را فدا کرده اند که باید همه مسئولان خود را پاسدار آرمان شهدا که همان ولایت پذیری، حفظ انقلاب، حجاب و عفاف در جامعه و اقامه اسلام و دین در کشور است، بدانند.

رفیعی مدیریت جهادی را لازمه کنونی کشور دانست و افزود: مدیریت اداری و جهادی دو نوع مدیریت است که با توجه به شرایط کشور، کار اداری نمی‌تواند گره گشای مشکل‌های کشور باشد بلکه حل این مشکل‌ها نیاز به روحیه و کار جهادی دارد.

وی با بیان اینکه مشکل اساسی کشور ضعف مدیریت جهادی و کارآمد است، افزود: توفیق‌های کشور در بخش‌های مختلف با روحیه جهادی رقم خورده است و حل مشکل‌های اقتصادی کنونی نیز با این روحیه ممکن است.

رفیعی اظهار داشت: اختلاس و خیانت در زمان اهل بیت (ع) نیز وجود داشته است، ولی آنچه مهم است، این است که ائمه اطهار (ع) در مواجهه با این افراد با سرعت و شدت برخورد می‌کردند.

وی سیاست زدگی را از جمله آسیب‌های مدیریتی در کشور دانست و گفت: باید برای انتصاب و تغییر مدیران کشور به عملکرد و توانمندی‌های آن‌ها توجه شود نه به گرایش‌های سیاسی آن‌ها و بی توجهی به این موضوع موجب شده تا با روی کار آمدن یک جریان سیاسی، در اولین اقدام تمام مدیران را در کشور تغییر می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار