نماینده ولی فقیه در لرستان:

بسیجیان در صحنه خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی حضور داشته باشند

حجت‌الاسلام «سیداحمدرضا شاهرخی» گفت: جوانان حزب الهی و بسیجیان در صحنه خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی حضور داشته باشند تا گره‌های ناگشوده را باز شوند.
کد خبر: ۳۷۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ - 21December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سیداحمدرضا شاهرخی‌» نماینده ولی فقیه در لرستان در مراسم تجلیل از خادمان اربعین که در سالن بانک ملی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: ایفای نقش مردم لرستان در اربعین مثال زدنی شده است، البته این یک امر بدیهی است چرا که در لرستان عزاداری حسین ابن علی (ع) به طور عمومی و به ویژه شهر خرم آباد سرآمد عزادری‌ها است و به شکل  و شیوه خاصی برگزار می‌شود.

وی افزود: عشق امام حسین (ع) موضوعی است که در جهان بی‌نظیر است و این توفیقی است که نصیب خادمین اربعین شده است. از این جهت لازم است خادمان قدر و منزلت خود را بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: راهپیمایی به سوی اربعین حسینی در طول سنوات گذشته و سالهای قبل از انقلاب وجود داشته است اما این حرکتی که سالهای اخیر صورت گرفت حرکتی است که نام و یاد امام حسین (ع) و اربعین حسینی بین‌المللی شده و سبب شده جهانیان آشنایی بیشتری با حسین بن علی پیدا کنند.

وی اضافه کرد: بدیهی است که یاد حسین بن علی (ع) یاد همه خوبی‌ها و فضائل است و اگر انبیا را به گل‌های باغی تشبیه کنیم خلاصه گل های باغ حسین بن علی (ع) است، از این رو یاد امام حسین (ع) یادی است که انسان‌ها را به سوی مبارزه با ظلم و ستم، گسترش عدالت، بلند کردن پرچم های فضیلت‌های اخلاقی فرا می خواند و این پرچم امروز در دست رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نائب برحق امام عصر(عج) است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی که با تمام وجود در مقابل استکبار جهانی ایستاده است، حجت بر همه ما تمام است و این نیست که بگوییم در مقطعی از زمان خدماتی را انجام دادیم و امروز باید استراحت کنیم ولی اینگونه نیست و باید همه در صحنه حضور داشته باشیم.

وی ابراز داشت: امروز باید در صحنه عرصه هایی باشیم که دشمن این عرصه‌ها را ایجاد و یکی پس از دیگری به یکدیگر متصل می‌کند، صحنه‌ای که باید در آن حضور داشته باشیم صحنه خدمات اجتماعی، محرومیت‌زدایی و صحنه‌ای که جوانان حزب الهی، بسیجیان، موکب‌داران و مدیران متعهد باید دست به دست هم بدهند و گره‌های ناگشوده را باز کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان متذکر شد: در هر جایی که ایمان، امید و انرژی نسل جوان پیوند خورد با تجربه تعهد، توکل و دلسوزی مدیران توانستیم گره‌ها و مشکلات را باز کنیم و به طور یقین این گره‌ها را باز و با رهبری مقام معظم رهبری قله‌های رفیع علم و دانش و معنویت را فتح خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار