شهید «علی شیرغلامی»:

انقلاب اسلامی ایران با فداکاری به جهان صادر می‌شود

شهید «علی شیرغلامی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: همان طورى که ملت ما آگاه است مى‌دانیم که انقلاب اسلامی در حال تداوم است و براى این که بتوانیم انقلابمان را به جهان صادر کنیم احتیاج به فداکارى است.
کد خبر: ۳۷۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ - 21December 2019

انقلاب ما با فداکاری به جهان صادر می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «علی شیرغلامی» در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۴۶ در شهر درق از توابع شهرستان گرمه در استان خراسان شمالی به دنیا آمد. وی تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

«علی شیرغلامی» در دهم اردیبهشت ۱۳۶۱ با سمت بی‌سیم‌چی در کوشک بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. پیکر وی را در زادگاهش به خاک سپردند.

وصیت‌نامه شهید «علی شیرغلامی»:

خدایا به درگاه تو شکر مى‌کنم هر چند که نمى‌توانم از عهده شکر تو برآیم و از تو مى‌خواهم که از گناهان گذشته من درگذرى و من را در این راه مقدس یارى و ثابت قدم به من عنایت بفرمایى زیرا این جهاد من براى تو و در جهت رضایت توست و امیدوارم که این بنده ضعیف را به درگاه خود بقبولانى.

خدایا آنچه رضایت تو است و من لایق آن هستم به من عطا بفرمائى، همان طورى که ملت ما آگاه است مى‌دانیم که انقلاب ما در حال تداوم است و براى این که بتوانیم انقلابمان را به جهان صادر کنیم احتیاج به فداکارى است و در این راه به موانعى برخورد مى‌کنیم همان طورى که انبیا به این موانع برخورد کردند پس ما باید این موانع را از سر راه برداریم.

در زمان پیامبران، فرعون‌ها و در زمان پیامبر اسلام، ابوسفیان‌ها و معاویه‌ها و غیره، در زمان ما آمریکا و منافقین و روحانى نماهاى وابسته به آمریکا که امروز رژیم بعثى عراق است که باید آن را به توفیق لایزال الهى از بین ببریم؛ لذا من وظیفه شرعى و انسانى خود دانستم که در این جهاد مقدس شرکت کنم.

یک مرتبه آمدم ولى سعادت یارم نشد، بار دوم با اصرار فراوان تا توانستیم آن‌ها را راضى کرده و بالاخره اعزام شدیم، بالاخره از مرحله پرت نشوم، وقتى دیدم که واقعا مى‌توانم در جبهه شرکت کنم دیگر به هیچ چیز فکر نکرده و آماده شدم.

پدر و مادر عزیزم، از بابت من نگران نباشید، چون خودتان مى‌دانید مسلمان بودن ساده نیست این نیست که در جبهه‌ها جوانان عزیز خون بدهند و ما در خانه راحت باشیم باید به نداى شهدا پاسخ دهیم آنهایى که واقعا در هدف خود و در راه خود خالصانه بودند، شهیدانى که هر کدامشان براى ملت ما مانند میثم‌ها و ابوذر‌ها بودند پس ما باید به این خون شهدا لبیک گفته و راهشان را ادامه بدهیم، چون مى‌بینم قرآن درباره آنان مى‌گوید: کسانى که در راه خدا هجرت و جهاد مى‌کنند و کشته مى‌شوند آنان را مرده مپندارید بلکه زنده هستند و نزد خداى خویش روزى مى‌خورند، پس وقتى مى‌بینم که در چنین موقعیتى قرار گرفته‌ایم باید به ابرقدرت‌ها و عمالش بفهمانیم که با امت اسلام درگیر شدن و توطئه کردن در بین مردم و از بین بردن جمهورى اسلامى را در فکر خود نپرورانند زیرا این امت هرگز حاضر نخواهد شد که بر آمریکا و عوامش اجازه بدهد که باز همان بلا‌ها را به سرشان آورد بلکه همان طورى که تا به حال بر دهان آمریکا زدند همچنان این مشت را محکم‌تر خواهند زد.

پدر و مادر عزیزم، اگر شهید شدم هرگز برایم نگریید، چون لحظات شهادت مانند شب دامادى من است امیدوارم که به آن آرزو برسم. انسان رفتنى است پس چرا با مرگ سرخ از دنیا نرود. از شما مى‌خواهم که برایم ناراحت نباشید، پشتیبان امام عزیزمان باشید و همیشه براى پیروزى رزمندگان اسلام دعا کنید. امیدوارم که خدا هدایتمان کند تا بتوانیم در راه رضاى خدا قدم برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها