رحمانی فضلی:

تأمین امنیت نیازمند مشارکت همگانی است/ مشکل امنیتی خاصی نداریم

وزیر کشور با اشاره به اهمیت همراهی مردم با پلیس در تأمین امنیت گفت: برقراری امنیت تنها از عهده یک سازمان برنمی‌آید؛ بنابراین همه وظیفه دارند در این زمینه پای کار باشند.
کد خبر: ۳۷۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ - 21December 2019

تأمین امنیت نیازمند مشارکت همگانی است/ مشکل امنیتی خاصی نداریمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور در حاشیه سفر به استان خراسان شمالی و دیدار با فرمانده انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: مشارکت و همراهی مردم با پلیس در ایجاد امنیت نقش مهمی دارد و برقراری امنیت تنها از عهده یک سازمان برنمی‌آید؛ بنابراین همه وظیفه دارند در این زمینه پای کار باشند.

وی همچنین به اغتشاشات اخیر در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در حوادث اخیر، نیروی انتظامی با قدرت با هنجارشکنان و اشراری که سعی در برهم زدن نظم عمومی و همچنین تخریب اموال مردم داشتند، برخورد کرد.

وزیر کشور با اشاره به مدیریت خوب و انجام به‌موقع اقدامات لازم برای برخورد با هنجارشکنان، در این استان افزود: در استان خراسان شمالی با مدیریت درست و بسیار مطلوب فرمانده انتظامی استان و همچنین همکاری سایر نهاد‌های امنیتی مشکل خاصی در رابطه با اتفاقاتی که همزمان با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت به وجود آمد، نداشتیم.

رحمانی فضلی همچنین از تلاش شبانه‌روزی کارکنان ناجا در سطح کشور خصوصا استان خراسان شمالی که مأموریت‌های خود را به نحو احسن انجام می‌دهند، قدردانی و بیان کرد: با توجه به اینکه امنیت اجتماعی محصول اعتماد و مشارکت مردم است؛ لذا باید همه نهاد‌ها در تولید امنیت نقش خود را به خوبی برای ایجاد جامعه رو به پیشرفت و توسعه ایفا کنند.

وی ادامه داد: امروز درست در زمانی که فتنه‌گران و دشمنان ما در صدد ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، مردم ما با بصیرت انقلابی، صف خود را از آشوبگران و اشرار جدا کرده‌اند و برای مقابله با آنان در کنار مسئولان ایستاده‌اند که این خود افتخار بسیار بزرگی است.

وزیر کشور در پایان با بیان اینکه خوشبختانه امروز پلیس بر تمام نقاط اشراف اطلاعاتی دارد، گفت: با تلاش مجاهدانه کارکنان نیروی انتظامی مشکل خاص امنیتی در سطح کشور و خصوصا در این استان نداریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار