مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

ماکت جدید مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی ساخته می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: در ماکت قبلی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی نقاطی نیاز به تغییر داشت بر همین اساس ماکت جدیدی جهت معرفی مرکز فرهنگی ساخته می‌شود.
کد خبر: ۳۷۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ - 22December 2019

سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی اظهار کرد: جلسه‌ای با متخصص ساخت ماکت در خراسان شمالی و مدیریت مهندسی و امور یادمان‌ها برگزار شد و در خصوص ساخت ماکت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی جهت ارائه در نمایشگاه همایش استانی گفت‌وگو صورت گرفت.

ماکت جدید برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی ساخته می‌شود

وی بیان کرد: در این جلسه ابتدا ماکت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی که در گذشته ساخته شده بود مورد بررسی قرار گرفت و نقاطی که نیاز به تغییرات داشت تعیین شدند و بنا شد ماکت جدیدی هم ساخته شود.

ماکت جدید برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی ساخته می‌شود

امیری ادامه داد: یکی از نقاطی که نیاز به تغییرات داشت ساختمان موزه بود که مقرر شد کل منطقه موزه دفاع مقدس که ۱۲ هکتار است و شامل ساختمان‌های موزه و محوطه موزه دفاع مقدس می‌شود برابر طرحی که ارائه شد ماکت جدید ساخته و در اختیار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی قرار گیرد.

ماکت جدید برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی ساخته می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار