افتتاح پایگاه بسیج شهید جوانمرد همزمان با چهارمین سالگرد شهادتش

احمدرضا رادان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: شهید جوانمرد مفهوم ولایت را خوب فهمید و نسبت به ولیّ امرش فقط و فقط اهل اطاعت بود و در تمام مراحل به ولیّ خود جز کلمه (چشم) هیچ چیزی نمی‌گفت.
کد خبر: ۳۷۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ - 21December 2019

افتتاح پایگاه بسیج شهید جوانمرد همزمان با چهارمین سالگرد شهادتشبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، چهارمین سالگرد بسیجی شهید مدافع حریم اهل بیت (ع) داود جوانمرد با حضور همسر و فرزندان شهید جوانمرد، خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس، سردار احمدرضا رادان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا، حجت‌الاسلام فیروزی نماینده، ولی فقیه رهبری حوزه ۱۰۳ جماران در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) جنت‌آباد تهران برگزار شد، در پایان این مراسم به پاس صبر و مقاومت همسر شهید از ایشان تجلیل و پایگاه شهید داود جوانمرد در مسجد حضرت فاطمه الرهزا (س) جنت آباد تأسیس شد.

بسیجی شهید داود جوانمرد در سال ۲۵ شهریور ۱۳۴۹ در خانواده‌ای متدین چشم به جهان گشود و با حضور در مجالس روضه سیدالشهداء (ع) دوران نوجوانی را طی کرد و در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از انقلاب اسلامی در جبهه‌های نبرد علیه داعش حضوری فعال داشت.

شهید جوانمرد در اربعین سال ۱۳۹۴ برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) عازم سوریه شد و در تاریخ ۳۰ آذر ۱۳۹۸ در خانطومان سوریه در حالی که پیکر مطهر شهداء را به عقب برمی‌گرداند توسط گروه تروریستی داعش به شهادت رسید.

احمدرضا رادان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا که با شهید جوانمرد از دوران دفاع مقدس آشنا بود، اظهار داشت: شهید جوانمرد مردی خوش‌سیما و خوش‌صدا بود که همیشه برای اهل‌بیت (ع) مداحی می‌کرد، من اولین‌بار که ایشان را دیدم احساس کردم که زمینی نیست و باید به آسمان پر بکشد.

رادان افزود: شهدایی همچون جوانمرد با خداوند قول و قرار گذاشتند تا آخرین لحظه زندگی حق‌طلب باشند و در تمام مراحل زندگی هر فعالیتی که می‌کردند به اذن خداوند بود، شهید جوانمرد مفهوم ولایت را خوب فهمید و نسبت به، ولی ّ امرش فقط و فقط اهل اطاعت بود و در تمام مراحل به ولیّ خود جز کلمه (چشم) هیچ چیزی نمی‌گفت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار