سردار یزدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

فرمانده کل سپاه برای تحقق توصیه‌های امام خامنه‌ای پیشقدم شد

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: زمانی که فرمانده معظم کل قوا نسبت به تقویت حضور بسیجیان در مساجد تذکر دادند، فرمانده کل سپاه برای رفع این دغدغه معظم‌له، خود پیشقدم شد.
کد خبر: ۳۷۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۱ - 22December 2019

فرمانده کل سپاه برای تحقق توصیه‌های رهبری پیشقدم شدندسردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره توصیه‌های اخیر فرمانده معظم کل قوا به بسیجیان، اظهار داشت: همراهی بسیجیان با مسجد و حتی حضور آن‌ها در مسجد موضوعی است که در گذشته کمتر به آن توجه می‌شد.

وی افزود: حضور گردان‌های بسیج در خارج از مساجد موجب شده است که مقداری حضور بسیجیان در مساجد کم رنگ‌تر شود؛ البته در این بین بعضاً کم‌توجهی ائمه جماعات به حضور بسیجیان و جوانان در نماز‌های جماعت هم در کم‌رنگ شدن حضور بسیجیان در مساجد، بی تأثیر نبود.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) ادامه داد: بر این اساس از زمانی که فرمانده معظم کل قوا نسبت به موضوع مورد اشاره تذکر دادند، فرمانده کل سپاه برای رفع دغدغه معظم له، خود پیشقدم شد؛ به همین منظور به اتفاق سردار سلامی در تعدادی از مساجد و پایگاه‌های بسیج حضور یافتیم و تلاش خواهیم کرد تا این دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی را رفع کنیم.

سردار یزدی همچنین در خصوص تقویت همکاری با گروه‌های همسو با بسیج که ازجمله توصیه‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به بسیجیان بود، نیز گفت: در گذشته هم به کسانی که همراه و همسو با بسیج بودند، اما به هر دلیلی اسمی در بسیج نداشتند و یا نمی‌خواستند داشته باشند، مانند گروه‌های فرهنگی، جهادی و یا حتی شرکت‌های دانش‌بنیان، توجه داشتیم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: به عبارت دیگر، بسیج از گذشته با گروه‌های همسو ارتباط داشته که با این توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی امیدواریم همکاری با این گروه‌ها، هم به لحاظ تعداد و هم به جهت انواع گروه‌ها، افزایش یابد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار