رئیس کمیته دانشگاهی کنگره سرداران شهید بوشهر:

نهضت مطالعه سیره شهدا در دانشگاه‌های استان بوشهر ایجاد شد

«اسماعیل عبدالهی» گفت: ایجاد نهضت مطالعه سیره شهدا در دانشگاه‌های استان بوشهر با محوریت ارائه مقاله در خصوص بزرگداشت شهدای استان در کمیته علمی، پژوهشی و دانشگاهی کنگره سرداران و 2121 شهید استان است.
کد خبر: ۳۷۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ - 21December 2019

نهضت مطالعه سیره شهدا در دانشگاه‌های استان بوشهر ایجاد شد

 به گزارش  دفاع‌پرس از بوشهر، «اسماعیل عبدالهی» ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری کنگره سرداران و 2 هزار و 121 شهید استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون نزدیک به 10 جلسه کاری با دانشگاهیان استان در این زمینه برگزار شده است، اظهار داشت: برگزاری همایش جهادگران علم و فن‌آوری با موضوع فراخوان مقاله در خصوص شهدای استان در 12 محور انجام شد که خروجی آن دریافت 200 چکیده مقاله بوده است.

رئیس کمیته علمی، پژوهشی و دانشگاهی کنگره سرداران و 2 هزار و 121 شهید استان بوشهر گفت: چاپ چکیده مقالات و ارائه در همایش هفتم آذر، چاپ مجموعه مقالات برای ارائه در کنگره و ارائه مشاوره علمی و تخصصی در نگارش کتب مختلف در دبیرخانه کنگره انجام شده است.

عبدالهی نگارش چند جلد کتاب با همکاری بسیح ادارات و اساتید استان را از دیگر برنامه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: کمک به تجدید چاپ کتب ارزشمند مرتبط با موضوع کنگره و ایجاد نهضت مطالعه سیره شهدا در دانشگاه‌های استان با محوریت ارائه مقاله در خصوص بزرگداشت شهدای استان از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این کمیته تاکنون بوده است.

وی اظهار داشت: در این مدت کارگاه‌های آموزشی در حوزه کارآفرینی با رویکرد جهادی و فرهنگ جهاد و شهادت در عرصه اقتصادی در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه آزاد نیز برگزار شده است.

رئیس کمیته علمی، پژوهشی و دانشگاهی کنگره سرداران و 2 هزار و 121 شهید استان بوشهر گفت: چاپ مقالات از طریق همایش جهادگران علم و فن‌آوری شامل مجموعه مقالات، یک جلد چکیده مقالات، دریافت یک‌هزار و 200 انشاء و دل‌نوشته و آماده‌سازی 30 مورد برای تقدیم به مقام معظم رهبری نیز انجام شده است.

عبدالهی از  تهیه و تألیف کتاب زندگینامه شهدای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: بررسی سبک مدیریت اسلامی با الگوپذیری از شهدای استان، برگزاری یادواره شهدای دانشجو و دانش‌آموز، کرسی‌های آزاد اندیشی و نظریه‌پردازی با محوریت شهدا و ایثارگران استان و نظرسنجی با موضوع اثربخشی کنگره شهدا ازجمله اقداماتی است که در این استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار