فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر خبر داد؛

برگزاری۱۰ یادواره شهدای شهرستان‌های ۱۰‌گانه استان بوشهر

سردار «علی رزمجو» از برگزاری ۱۰ یادواره شهدای شهرستان‌های ۱۰‌گانه استان بوشهر خبر داد و گفت: یکی از نکات برجسته این یادواره‌ها این است که با استقبال بسیار گسترده‌ای از اقشار و طیف‌های مختلف سیاسی در استان بوشهر رو به رو شده است.
کد خبر: ۳۷۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹ - 21December 2019

برگزاری۱۰ یادواره شهدای شهرستان‌های ۱۰‌گانه استان بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» در نشست هماهنگی برگزاری کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر اظهار داشت: در راستای ایجاد وحدت بین اقشار و سلایق مختلف به‌دنبال این بودیم که یادواره‌های شهدا به سمت مسائل سیاسی پیش نرود که تاکنون و در آستانه اجرای اجلاسیه نهایی یادواره شهدا با شکوه و انسجام خاصی برگزار شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از برگزاری 10 یادواره شهدای شهرستان‌های 10‌گانه استان بوشهر خبر داد و  افزود: یکی از نکات برجسته همه 10 یادواره شهدای شهرستان‌های استان بوشهر این است که با استقبال بسیار گسترده‌ای از اقشار و طیف‌های مختلف سیاسی در استان بوشهر روبه‌رو شده است.

وی افزود: در راستای برگزاری کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر آثار فاخری تهیه و رونمایی می‌شود که این آثار به عنوان سندی ماندگار از ایثار و شهادت فرزندان این مرز و بوم به یادگار بماند.

رزمجو بیان کرد: استان بوشهر آماده برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره سرداران و 212 شهید استان بوشهر است و با توجه به پیش‌بینی استقبال گسترده مردمی، فضای لازم در این رابطه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار