مجتهدزاده خبر داد؛

برگزاری طرح آموزش ملی «سبک زندگی جهادی» با محوریت تربیت دینی کودک

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از برگزاری طرح آموزش ملی «سبک زندگی جهادی» با محوریت تربیت دینی کودک با حضور نخبگان و صاحب‌نظران خبر داد.
کد خبر: ۳۷۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ - 22December 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه در آشفته بازار سبک زندگی غربی، بی‌تردید کلید حل مشکلات جامعه اسلامی «سبک زندگی جهادی» است، اظهار داشت: اجرای این طرح آغاز یک نهضت جریان‌ساز از مبانی ارزشی در جهت تقویت پیوندهای خانوادگی و اجتماعی است.

برگزاری طرح آموزش ملی «سبک زندگی جهادی» با محوریت تربیت دینی کودک

مجتهدزاده تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص در مسیر جریان تمدن نوین اسلامی و توجه به رشد و تعالی فکری کودکان ونوجوانان از طریق تربیت مربیان در این دوره را از اهداف این طرح آموزشی معرفی کرد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس اظهار داشت: این طرح در سه هفته متوالی در دیماه برای 500 نفر از اساتید و دانشجویان در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

سواد رسانه توسط دکتر سعید مدرسی، تربیت دینی در خانواده توسط حجت الاسلام و المسلمین تراشیون و روانشناسی اسلامی توسط دکتر روح‌الله کریمی ارائه می شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها