آدم‌نژاد:

تنها راه نجات شهر‌ها توسعه حمل و نقل عمومی است

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: باید به سمت توسعه حمل و نقل عمومی برویم؛ زیرا تنها راه نجات شهر‌ها توسعه حمل و نقل عمومی است.
کد خبر: ۳۷۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ - 22December 2019

تنها راه نجات شهر‌ها توسعه حمل و نقل عمومی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس،‌ «شهرام آدم‌نژاد» معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در جشنواره فرهنگ رانندگی و انضباط ترافیکی که صبح امروز (یکشنبه) در پلیس راهور ناجا برگزار شد، با اشاره به اینکه باید درک درستی از خطر داشته باشیم، اظهار داشت: اگر از خطر درک صحیحی پیدا کنیم، تلفات کاهش خواهد یافت؛ لذا باید در این راستا فعالیت کنیم.

وی با بیان اینکه سیستم‌های حمل و نقل هوشمندی در راستای کنترل ترافیک طراحی شده است، افزود: خوشبختانه امروز پلیس در راستای استفاده از وسایل هوشمند، قدم‌های خوبی برداشته است.

آدم‌نژاد ادامه داد: در کمتر از یک دهه در راستای نشر فرهنگ بستن کمربند ایمنی، اقدامات خوبی صورت گرفت و نتیجه گرفتیم؛ بنا بر این امروز هم با یک همت می‌توان فرهنگ رانندگی را ایجاد کرد.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: در شهر‌ها بیش از اینکه به خیابان‌سازی و زیرساخت توجه کنیم، باید به سمت توسعه حمل و نقل عمومی برویم؛ زیرا تنها راه نجات شهر‌ها توسعه حمل و نقل عمومی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار