حجت‌الاسلام قریشی؛

رسانه‌ها از قومیتی شدن انتخابات پیش‌رو جلوگیری کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: رسانه‌ها در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تشویق و تهییج مردم برای حضور پرشور در انتخابات، فضای رقابتی سالم را ایجاد کرده و از قومیتی شدن انتخابات پیش‌رو جلوگیری کنند.
کد خبر: ۳۷۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ - 22December 2019

رسانه‌ها از قومیتی شدن انتخابات پیش‌رو جلوگیری کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، امروز در جلسه اخلاق رسانه که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: رسانه‌ها باید برای زمان ارزش قائل شده و دقت کنند با محتوای مضر و یا حتی غیرمفید و بیهوده وقت مردم را تلف نکنند.

وی از اصحاب رسانه خواست در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تشویق و تهییج مردم برای حضور پرشور در انتخابات، فضای رقابتی سالم را ایجاد کرده و از قومیتی شدن انتخابات پیش‌رو جلوگیری کنند.

امام جمعه ارومیه  با بیان‌ اینکه سکوت عبادت بزرگی است که برای خود افراد و جامعه مفید است، افزود: همین موضوع در خصوص رسانه‌ها نیز صادق است بنابراین گاهی اوقات ننوشتن برخی مطالب ارزشمندتر و مفیدتر از نگارش آن است.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه قبل از انتشار اخبار منبع خبر، صحت و سقم آن را بررسی کنند تا آبروی افراد خدشه‌دار نشود، گاهی برای خود بنده هم خبرهایی می‌رسد اما سعی می‌کنم بررسی کرده و فقط به گزارش‌ها و اخبار توجه نکنم.

حجت‌الاسلام قریشی عنوان کرد: اصحاب رسانه‌ کارشان را با نام خدا شروع کنند؛ بسم‌الله کار را الهی کرده و انسان را از انجام عمل بد باز می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار