معرفی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نشریه بین‌المللی «ایکوم»

کمیته موزه‌های اسلحه و تاریخ نظامی شورای بین‌لمللی موزه‌ها (ICOMAM) در تازه‌ترین شماره نشریه تخصصی خود، اقدام به معرفی فعالیت‌های فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران کرده است.
کد خبر: ۳۷۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ - 22December 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «مجتبی عبادی‌فتح» مسئول امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار داشت: در راستای شعار سال ۲۰۱۹ نشریه بین‌المللی «ایکوم» که «موزه‌ها به مثابه کانون‌های فرهنگی» است، در جدیدترین شماره این نشریه، گزارشی با عنوان «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مسیر تبدیل شدن به قطب فرهنگی تهران» منتشر شده است که به معرفی و توضیح فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در  این موزه، از جمله جلسات نقد فیلم، نقد کتاب، جشنواره تئاتر موزه‌ای، رادیو سرو و معرفی نمایشگاه‌های متعدد در گالری‌های موزه پرداخته است.

وی افزود: رادیو سرو در این نشریه، به‌عنوان یکی از ابزارهای نوین و خلاقانه که موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای معرفی و تبلیغ برنامه‌های فرهنگی خود استفاده می‌کند، معرفی شده است.

معرفی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نشریه بین‌المللی «ایکوم»

عبادی فتح ادامه داد: در قسمت دیگری از نشریه بین‌المللی «ایکوم»، به مقاله‌ای که در کنفرانس «کیوتو» ژاپن با عنوان «موزه‌های نظامی ایران: گذر از سنت به مدرنیته» ارائه کردم نیز اشاره شده است که مشروح آن در شماره بعدی نشریه «ایکوم» به چاپ خواهد رسید.

مسئول امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: کمیته ICOMAM یکی از ۳۰ کمیته بین‌المللی شورای بین‌المللی موزه‌ها (ایکوم) است که نشریه تخصصی این کمیته دو بار در سال به صورت الکترونیک منتشر و در وب‌سایت این کمیته در دسترس تمامی اعضا و علاقمندان در سراسر دنیا قرار می‌گیرد.

معرفی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نشریه بین‌المللی «ایکوم»

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار