سردار هادیانفر به دفاع‌پرس خبر داد؛

کاهش ترددها در پی سهمیه‌بندی بنزین

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه سهمیه‌بندی بنزین باعث کاهش ترددها شده است، گفت: امیدواریم سهمیه‌بندی بنزین در بحث کاهش سوانح، حوادث و جانباختگان مؤثر باشد.
کد خبر: ۳۷۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۷ - 23December 2019

کاهش ترددها با سهمیه بندی بنزین/ امیدواریم سهمیه‌بندی بنزین باعث کاهش جانباختگان شودسردار «کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص سهمیه‌بندی بنزین اظهار داشت: پس از گذشت یک ماه از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، تأثیرات آن کم کم در حال نمایان شدن است.

وی ادامه داد: امیدواریم این تأثیرگذاری به‌خصوص در بحث کاهش ترددهای غیر ضروری، کاهش سوانح، حوادث و جانباختگان بیشتر شود.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه پلیس هم‌اکنون از بنزین سه هزار تومانی استفاده می‌کند، افزود: در این‌خصوص باید معاونت آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی پیگیر طرحی برای افزایش سهمیه بنزین پلیس و کاهش قیمت آن باشد.

سرار هادیانفر درباره دوربین‌های سطح جاده هم گفت: موضوع توسعه «ای تی اس» بسیار جدی است و باید در دستور کار کشور باشد و همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در این‌خصوص ورود کنند. برنامه‌های خوبی برای امسال پیش‌بینی شده است و امیدواریم تا پایان سال، دو هزار دستگاه دوربین‌های جاده‌ای نصب شود.

رئیس پلیس راهور ناجا عنوان کرد: هم‌اکنون در سطح کشور 13 هزار و 700 دوربین داریم که به صورت نظارتی، کنترلی و ثبت تخلف فعالیت می‌کنند؛ این دوربین‌ها در حوزه پیشگیری و کنترل تصادفات بسیار مؤثر هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار