سردار شریف:

راهبرد نظام سلطه در تولیدات رسانه‌ای ترویج یاس و ناامیدی در جامعه است

سردار «رمضان شریف» با بیان اینکه ترویج یاس و ناامیدی در جامعه یکی از راهبردهای  نظام سلطه در تولیدات رسانه‌ای است، گفت: باید بررسی کرد که چه تصویری از جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته تصویر واقعی است و آن را در رسانه‌های دنیا منتشر کرد.
کد خبر: ۳۷۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴ - 22December 2019

راهبرد نظام سلطه در تولیدات رسانه‌ای، ترویج یاس و ناامیدی در جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره ابوذر در استان فارس با بیان اینکه در برخی از موضوعات اطلاع رسانی جایگاه مناسبی که باید داشته باشیم را نداریم و این مشکل را می‌توان در نبود پیوست‌های رسانه‌ای جست‌وجو کرد، اظهار داشت: عدم توجه به سواد رسانه در میان آحاد مختلف مردم فرصت را در اختیار معاندان قرار داده تا با ایجاد شبکه‌های مختلف و تولید محتوا علیه ایران در راستای ضربه زدن به کشور تلاش کنند که در این مسیر دشمن ناکام مانده است.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه آنها خلاء ذهنی را با تولیدات خبری به دنیا ارائه می‌کنند، گفت: از جمعیت حدود ٨٠ میلیونی ایران، حدود ٥٠ میلیون نفر دوران انقلاب و رژیم گذشته و مبارزه روحانیت و کشور برای خلاصی ایران از نظام سراپا وابسته به مستکبرین و آمریکا را ندیده‌اند. این تعداد، جمعیت دوران دفاع مقدس، تثبیت انقلاب و دوران گروهک‌های تجزیه طلب را ندیده و شناختی از مناققین، از توده، خلق مسلمان عرب و… ندارند و امروز یک انقطاع نسلی در کشور اتفاق افتاده است.

وی متذکر شد: جامعه جوان ایران که جامعه حداکثری هم هستند با عدم آگاهی از وضعیت وخیم ایران پیش از انقلاب به برخی رسانه‌های معاند این اجازه را داده‌اند که خوراک ذهنی نامناسبی برای مردم ایران تهیه و انتشار دهند.

شریف در ادامه القای ناکارآمدی انقلاب و پشیمانی از اینکه اصلاً چرا انقلاب شد را یکی از راهبردهای دشمنان در جنگ رسانه‌ای ذکر کرد.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران اضافه کرد: فعالان رسانه‌ای معاند در روش دوم برای آسیب وارد کردن به انقلاب به دنبال این هستند که پشیمانی در نسل جوان را از جریان و روند انقلاب ایجاد کنند و این توهم را ذهن آنان ایجاد کنند که اتفاق خاصی در چهل سال گذشته نیفتاده و به زودی ناکارآمدی نظام دینی به اتمام می‌رسد.

شریف، ترویج یاس و ناامیدی در جامعه را راهبرد سوم نظام سلطه در تولیدات رسانه‌ای ذکر کرد و ابراز داشت: حال باید بررسی کرد که چه تصویری از جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته تصویر واقعی است.

وی در خصوص حوادث اخیر پس از اجرایی شدن طرح مدیریت مصرف بنزین عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ماجرای بنزین، در درس خارج از فقه اظهارنظر کردند و پس از آن بالای ۸۰ درصد اعتراض‌ها فروکش کرد چون تفاوت بین اعتراض و آشوب را مشخص کردند اما سیستم رسانه‌ای همچنان موج درست می‌کند و تصویر غیرواقعی منعکس می‌کند.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه اگر می‌خواهیم با سه استراتژی مشخص دشمن مقابله کنیم باید افتخارات جمهوری اسلامی که متعلق به همه مردم است، بازگو شوند، گفت: شرایط فعلی به لطف پرودگار بسیار خوب است و دشمن قادر نیست کوچکترین حرکتی علیه ما انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار