ارتش سوریه یک شهرک راهبردی را در ریف جنوبی «ادلب» بازپس گرفت

ارتش سوریه شهرک راهبردی «التح» در ریف جنوب شرقی ادلب را پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌ها، بازپس گرفت.
کد خبر: ۳۷۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱ - 22December 2019

ارتش سوریه یک شهرک راهبردی را در ریف جنوبی «ادلب» بازپس گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، واحدهای ارتش سوریه روز یکشنبه شهرک راهبردی «التح» در ریف جنوب شرقی ادلب را که یکی از پایگاه‌های گروه‌های تروریستی بود، پس از درگیری‌های شدید بازپس گرفتند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد: «واحدهای ارتش سوریه با ادامه پیشروی خود در دو محور عملیاتی ریف جنوب شرقی ادلب، شهرک «التح» را که از مهم‌ترین پایگاه‌های گروه تروریستی جبهه النصره در شرق جاده بین‌المللی (حلب-دمشق) بود، پس از درگیری‌های شدیدی که به نابودی شماری از عناصر این گروهک و خودروها و تجهیزات نظامی آنها منجر شد، پس گرفتند.»

واحدهای ارتش سوریه صبح امروز هم روستاها و کشتزارهای «الحراکی»، «القراطی»، «تحتایا»، «البرج»، «تل الحمصی» و «فروان» در ریف شرقی «معرة النعمان» را پس از سرکوب آخرین بقایای تروریست‌ها در آنجا پاکسازی کردند، تا بیشتر به جاده بین‌المللی به سمت شهر معرة النعمان نزدیک شوند.

واحدهای ارتش سوریه طی چند روز اخیری که از آغاز عملیات نظامی علیه گروه‌های تروریستی در ریف جنوبی ادلب می‌گذرد، بیش از ۲۰ شهرک و روستا را پس از تخریب مقرهای تروریست‌ها و استحکامات آنها و سرکوب شمار زیادی از آنها پاکسازی کردند.

گروه‌های تروریستی این روستاها و شهرک‌ها را پایگاهی برای حملات راکتی خود به مناطق امن ریف جنوبی حلب و ریف شمالی حماه قرار داده‌اند. این حملات تاکنون چندین کشته و زخمی از بین غیرنظامیان برجای گذاشته است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار