مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب درصدد ایجاد نارضایتی مردمی است

«حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر» گفت: استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی درصدد ایجاد نارضایتی مردمی و ارائه چهره‌ای ناکارآمد از دولت‌هاست.
کد خبر: ۳۷۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ - 23December 2019

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن کاملی‌فر» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس تبریز با اشاره به حضور فعال سپاه در حوزه‌های اجتماعی و اجرای پروژه‌های متعدد در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به آسیب‌دیدگان، اظهار داشت: در زلزله اخیر میانه و سراب شاهد حضور پررنگ بسیجیان و پاسداران در کنار مردم بودیم.

وی با تاکید بر اینکه عقیدتی سیاسی سپاه به رشد معنوی، اخلاقی و بصیرت‌افزایی کارکنان و بسیجیان اهمیت ویژه‌ای قائل است، خاطرنشان کرد: هر تحول و فعالیتی منهای معنویت و اخلاق  به جایی نمی‌رسد و نتیجه نمی‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به عصبانیت استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا از نظام جمهوری اسلامی ایران، ابراز داشت: آمریکا فکر می‌کرد با خروج از برجام، ایران منفعل می‌شود و از اهداف خود دست می‌کشد ولی با مرور زمان متوجه شد ملت ایران همچنان بر اهداف و آرمان‌هایشان پایبندند.

وی متذکر شد: استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی درصدد ایجاد نارضایتی مردمی و ارائه چهره‌ای ناکارآمد از دولت‌هاست؛ آنان می‌خواهند جبهه مقاومت و مردم را با مشکلات داخلی درگیر کنند تا به اهداف‌شان برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار