کوهساری مطرح کرد؛

آشنا کردن کودکان و نوجوانان با ارزش‌های دفاع مقدس در طرح «سلاله‌ها»

مدیر فرهنگی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در جلسه‌ای با مدیران آموزش و پرورش منطقه 2 و 5 تهران به تشریح اهداف و برنامه‌های طرح «سلاله‌ها» پرداخت.
کد خبر: ۳۷۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ - 23December 2019

آشنا کردن کودکان و نوجوانان با ارزش‌های دفاع مقدس در طرح سلاله‌هابه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، زهرا کوهساری، مدیر فرهنگی سازمان نشر آثار و ارزش‌‎های مشارکت زنان در دفاع مقدس در جلسات جداگانه‌ای با روسای آموزش و پرورش منطقه 2 و 5 تهران ضمن تشریح اهداف طرح «سلاله‌ها» بر لزوم برگزاری آن در مدارس تاکید کرد.

کوهساری در این‌باره اظهار داشت: این طرح در راستای نشر آرمان­‌ها و ارزش­‌‎های دین مبین اسلام میان نسل چهارم انقلاب اسلامی به عنوان نسلی که می­‌توانند عهده‌دار نقش‌هایی برجسته در آینده ایران اسلامی باشند، انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: آموزش نوجوانان و دانش آموزان در راستای تعمیق باورهای انقلابی و نهادینه کردن ارزش‌های دفاع مقدس از طریق ارتباط گیری و آشنا کردن آنان با سیره شهدا از اهداف این طرح است.

کوهساری اظهار داشت: این برنامه بر اساس 20 ساعت کارگاه آموزشی در قالب حداقل پنج جلسه چهار ساعته طراحی شده است.

روسای آموزش و پرورش منطقه 2 و 5 نیز ضمن استقبال از برگزاری این طرح قول مساعد جهت برگزاری آن را در سطح مدارس این دو منطقه دادند.

طرح سلاله‌ها به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با هدف آشنا کردن نسل چهارن انقلاب با رزمندگان و شهدای دفاع مقدس اجرا می‌شود. در این طرح دانش آموزان با پدربزرگان شهید، جانباز و رزمنده خود آشنا شده و از آنان تجلیل می‌کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار