فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع):

پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف معادلات دشمن را برهم زده است

سردار «حسین یکتا» گفت: دشمن برای آشوب‌های اخیر در کشور برنامه‌ریزی کرده بود و تدارکاتی دید چرا که پیشرفت و موفقیت ایران در عرصه‌های مختلف، معادلات دشمن را برهم زده است.
کد خبر: ۳۷۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ - 23December 2019

به دنبال زندگی با برکت باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «حسین یکتا» فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در مراسم پنجمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، اظهار داشت: مراسم شهدا، مراسمی زمینی نیست بلکه آسمانی است.

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: ترامپ سال گذشته گفت که کریسمس سال دیگر در ایران هستیم اما امروز دشمنان به قدرت و اقتدار ملت ایران پی برده است.

یکتا اضافه کرد: دشمن برای آشوب‌های اخیر در کشور برنامه‌ریزی کرده بود و تدارکاتی دید چرا که پیشرفت و موفقیت ایران در عرصه‌های مختلف، معادلات دشمن را برهم زده است.

وی بیان داشت: دشمن برای آشوب‌های اخیر هزینه‌ های هنگفتی کرد اما توطئه‌های دشمنان توسط مردم با اقتدار ایران خنثی شد.

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع) ادامه داد: خون‌های زیادی برای انقلاب اسلامی ریخته شده و خدا نیز با انقلاب است و امروز باید در مسیر شهدا حرکت کنیم.

یکتا عنوان کرد: امروز دشمنان متوجه شده‌اند که رو به زوال می‌روند و کارشان تمام شده و انقلاب اسلامی ایران با سرعت در حال حرکت است و پرچم انقلاب بالا است.

وی با بیان اینکه ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد، متذکر شد: باید سعی کرد زندگی با برکتی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار