شهید «سعادت قبادی»:

پاسدار خون شهدا باشید و تا مرز شهادت در راه دفاع از اسلام بکوشید

شهید «سعادت قبادی» در قسمتی از وصیت‌نامه خود نوشته است: از خون شهیدان که هدفشان استقلال آزادی جمهوری اسلامی و پیروزی اسلام بوده، پاسداری کنید و تا مرز شهادت در راه دفاع از اسلام بکوشید.
کد خبر: ۳۷۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ - 23December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از خرم آباد، «سعادت قبادی» در سال ۱۳۴۸ در روستای اولاد قباد شهرستان کوهدشت به دنیا آمد. وی دوران کودکی را تا سن ۱۱ سالگی در روستا سپری کرد تحصیلاتش را تا دوم راهنمایی ادامه داد، با شروع جنگ تحمیلی سنگر علم را رها و به سنگر جهاد و عشق به امام حسین (ع) و کربلای ایران رفت و سرانجام در ۲۷ مرداد ۱۳۶۲ در خاک عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «سعادت قبادی»:

در برابر ظالمان تاریخ بایستید و تا مرز شهادت در راه دفاع از اسلام بکوشید همیشه یار و یاور امام بزرگوارمان باشید و راهش را ادامه دهید. از خون شهیدان که هدفشان استقلال، آزادی جمهوری اسلامی و پیروزی اسلام بوده پاسداری کنید.

مادر جان مرگ من در راه اسلام و قرآن شاید جوشش در جوانان به وجود آورد. خدایا تو عشق و ایمان و شهادت را در دل من جاری کرده‌ای، خدایا شهادت را هر چند که لایقش نیستم نصیبم بگردان. برادران حسین‌وار زندگی کنید، خواهران حضرت زینب (س) را الگوی خویش قرار دهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار