رئیس دفتر دادستان کل کشور خبر داد؛

جمع‌آوری و تدوین اطلاعات ایثارگران و شهدای دادستانی کل کشور

«علی‌اکبر بختیاری» با اشاره به فعالیت‌های دادستانی کل کشور در زمینه مستندسازی دفاع مقدس، گفت: کیفرخواستی علیه صدام و جنایات وی تدوین شده و در اختیار مراجع گوناگون گذاشته شده است.
کد خبر: ۳۷۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ - 23December 2019

جمع‌آوری و تدوین اطلاعات ایثارگران و شهدای دادستانی کل کشوربه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی‌اکبر بختیاری» رئیس دفتر دادستان کل کشور، امروز (دوشنبه) در ششمین جلسه بررسی عملکرد دستگاه قضایی در دوران دفاع مقدس، با تأکید بر ضرورت اغنای نسل‌های آینده نسبت به شبهات دفاع مقدس، اظهار داشت: این مسیر جز با جمع‌آوری اسناد و تاریخ شفاهی دفاع مقدس که امروز صورت می‌گیرد، محقق نخواهد شد.

وی افزود: امام خمینی (ره)، شهدا، جانبازان، ایثارگران، لحظه‌ به‌ لحظه وقایع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امروز برای ما سند است و لازم است که آن‌ها را جمع‌آوری و احصاء کنیم.

رئیس دفتر دادستان کل کشور با اشاره به فعالیت‌های دادستانی کل کشور در زمینه مستندسازی دفاع مقدس، گفت: کیفرخواستی علیه صدام و جنایات وی تدوین شده و در اختیار مراجع گوناگون گذاشته شد؛ همچنین فیلم اعترافات، مناظرات و محاکمه‌های منافقین، اسناد جنایات آن‌ها، لوح تصاویر مصدومین شیمیایی و معرفی شهید «قدوسی»، جمع‌آوری و تدوین اطلاعات ایثارگران و شهدای دادستانی، از دیگر مستندسازی‌هایی است که در دادستانی تدوین شده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار