فرمانده دافوس آجا تأکید کرد؛

ضرورت کاربردی شدن پژوهش‌ها در دانشگاه جنگ ارتش

فرمانده دانشگاه فرماندهی و‌ ستاد ارتش گفت: کارهای پژوهشی که در این دانشگاه انجام می‌شود، باید کاربردی شوند.
کد خبر: ۳۷۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ - 23December 2019

باید پژوهش‌های دانشگاه فرماندهی و ستاد کاربردی شوندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «حسین ولی‌وند زمانی» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) در مراسم اختتامیه همایش تعالی معنوی و فرهنگ دفاعی که عصر امروز در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش یک مکان مقدس است؛ چرا که 50 شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی افزود: کارهای پژوهشی که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش انجام می‌شود، برای خاک خوردن در کتابخانه‌ها نیست، بلکه نهایت تلاش خود را به کار می‌بریم تا این پژوهش‌ها کاربردی شوند.

فرمانده دانشگاه جنگ ارتش ادامه داد: در راستای فراخوانی که برای همایش تعالی معنوی و فرهنگ دفاعی صادر شد، 130 مقاله خوب دریافت شد که از بین آن‌ها، 21 مورد به عنوان مقالات برتر احصا شدند.

امیر ولی‌وند گفت: «جهاد، فرماندهی و مدیریت»، «جنگ نرم و علوم شناختی»، «فرهنگ دفاعی و آموزش»، «امنیت مرزها» و همچنین «جهاد، نیایش و معنویت»، محورهای همایش تعالی معنوی و فرهنگ دفاعی امسال بودند و امیدواریم در سال‌های آتی هم بتوانیم این همایش را با کیفیت و کمیت بهتر برگزار کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها